اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعداد بستری‌های کرونا طی ۲ هفته آتی به اوج خود می‌رسد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز با اشاره به اینکه احتمال دارد هر یک از مسافران ناقل بیماری کرونا باشند، گفت: می‌تواند گفت موج چهارم کرونا در البرز آغاز شده است و تا دو هفته آتی تعداد بستری‌های کرونایی به اوج خود می‌رسند.

تعداد بستری‌های کرونا طی ۲ هفته آتی به اوج خود می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: ورود البرز به موج چهارم کرونا با توجه به شلوغی‌های آخرسال و مسافرت‌های نیمه اول و دوم عید دور از انتظار نبود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، انتظار می رود تعداد بیماران بستری شده در استان طی دوهفته آینده به اوج خود برسد و این امر نتیجه مسافرت‌های نوروزی خواهد بود.

این مقام مسؤول با اشاره به فشارکارو خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران و حساسیت خدمات رسانی به موقع به آنها، اغلب کارکنان کادر بهداشت و درمان حتی در زمان تحویل سال جدید هم مشغول به کار بودند و طی این مدت تعطیلی نداشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سخت‌تر شدن شرایط طی روزهای آتی حتمی است، از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان میزبان کسانی که از مسافرت برگشته اند نباشند چون احتمال اینکه یکی از آنها ناقل بیماری باشد زیاد است.

سلیمانی تاکید کرد: علاوه براین، کسانی که مسافرت رفته اند باید تست کرونا بدهند و تا زمانیکه نتیجه منفی را نگرفته اند ازحضور در محل کار خودداری کنند.

قرنطینه کردن البرز با توجه به شرایط خاص موجود بعید است!

سخنگوی ستاد کرونای البرز در پاسخ به اینکه آیا گزینه قرنطینه استان در شرایط فعلی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خاص البرز قرنطینه کردن آن بعید به نظر می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به میزان واکسن کرونایی که تا کنون با البرز تخصیص یافته،گفت: سهمیه البرز در پارت اول بین ۷ تا ۹ هزار واکسن بوده که با اولویت کادر درمان و بیماران خاص و ریسک بالا تزریق شده است.

وی افزود: پارت دوم واکسن کرونا نیز به زودی وارد استان شده و به گروه‌های هدف اولویت دار تزریق می‌شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول