اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

«همگام با ورزش» روی آنتن زنده رادیو قم

تهیه کننده برنامه همگام با ورزش رادیو قم گفت: فصل جدید برنامه رادیویی همگام با ورزش در سال 1400 از عصر امروز به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

«همگام با ورزش» روی آنتن زنده رادیو قم

اسماعیل کمربسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ‌اظهار کرد: برنامه همگام با ورزش تنها برنامه تخصصی ورزشی رادیو قم است که امسال نیز همانند سال‌های گذشته روزهای فرد هفته به شکل زنده روی آنتن می‌رود و به موضوعات مختلف ورزش قم خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ که ابراهیم پازوکی همکار با تجربه ما به عنوان مدیر تولید صدای مرکز قم منصوب شد، افتخار تهیه کنندگی این برنامه را دارم و با تلاش دیگر همکارانم در صدد ارائه یک برنامه شاد، متنوع، جذّاب و پرمحتوا به تمامی علاقمندان به ورزش در استان قم و شنوندگان این برنامه در استان‌های همجوار هستیم.

 

3 مجری، 3 گزارشگر و اختصاص یک برنامه به ورزش بانوان

تهیه کننده برنامه همگام با ورزش رادیو قم اضافه کرد: این برنامه در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۱۵ دقیقه روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه به صورت زنده از طریق «موج FM ردیف ۵/۹۴ مگاهرتز» به روی آنتن می‌رود و اجرای آن را معصومه لطفی، حمیدرضا خان‌بابایی و رضا جعفری انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه جدیدترین خبرهای ورزشی توسط مجید نجفی‌زاده و گزارش‌های متنوع این برنامه با تلاش مهدی توکلیان و زهرا متقیان‌نژاد تقدیم علاقمندان می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال گذشته برنامه‌های یکشنبه به ورزش بانوان اختصاص داده شده و با اجرای معصومه لطفی به دعوت و معرفی قهرمانان، پیشکسوتان، نایب‌رئیسان هیات‌های ورزشی و چهره‌های مستعد ورزش بانوان می‌پردازیم.

« ورزش و دیابت» نخستین موضوع همگام با ورزش

کمربسته افزود: میهمانان برنامه همگام با ورزش متناسب با موضوعات روز ورزش استان قم و کشور به این برنامه دعوت می‌شوند، ضمن اینکه با حضور کارشناسان خبره، ورزش از دیدگاه علمی نیز برای آشنایی با آخرین فواید این عرصه مهم اجتماعی و تاثیر آن در افزایش سلامت و کاهش بیماری‌ها نیز بررسی می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه نخستین برنامه زنده همگام با ورزش از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز به روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: در این برنامه با حضور سرکار خانم ویدا فرحان دکترای بیومکانیک ورزشی از دانشگاه خوارزمی تهران و کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، موضوع «ورزش و دیابت» مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول