اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گره‌گشایی دادگستری از ۳۰۳ واحد تولیدی گلستان/ ۲۳۶ کارگر با رفع موانع تولید به کار برگشتند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته ۳۹۹ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۳۰۳ واحد رفع شد.

گره‌گشایی دادگستری از ۳۰۳ واحد تولیدی گلستان/ ۲۳۶ کارگر با رفع موانع تولید به کار برگشتند

هادی هاشمیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان افزود: رفع موانع تولید ۹۶ واحد تولیدی دیگر هم در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته هفت واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان هم با تلاش‌های قضایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها، دوباره رونق گرفتند.
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه از تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی چهار سال می‌گذشت، افزود: با تولید دوباره در این واحدها ۲۳۶ نفر مشغول به کار شدند.

* امسال سرکشی از شهرک‌های صنعتی و  نشست با فعالان اقتصادی استان گلستان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود
هاشمیان ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان در سال ۱۳۹۹ بود که امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش‌های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش‌هاست.

* برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست‌اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و سازمان بازرسی بیشتر می‌شود/ ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ۳۷ واحد تولیدی فعال و ۱۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند
هادی هاشمیان افزود: مشکلات بخش تولید و سرمایه‌گذاری گلستان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری جمع‌آوری، دسته‌بندی و تلاش برای رفع آن آغاز شده است.
هاشمیان از افزایش نظارت‌ها نیز خبر داد و گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست‌اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.
وی همچنین بیان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گلستان در مجموع ۳۷ واحد تولیدی فعال و یک‌هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول