اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم رفع سریع نواقص طرح تفصیلی ارومیه

شهردار ارومیه با بیان اینکه مشکلات و نواقص طرح تفصیلی این شهر باید هر چه زودتر رفع شود، گفت: نواقص طرح تفصیلی باعث بروز مشکلات اجتماعی و مدیریتی، فرار سرمایه گذاری و افزایش تخلفات شده که با مدیریت صحیح از حاد شدن این مهم باید پیشگیری کرد.

لزوم رفع سریع نواقص طرح تفصیلی ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجید آقازاده در جمع اعضای شورای شهر ارومیه، اظهار داشت: نواقص طرح تفصیلی باعث بروز مشکلات اجتماعی و مدیریتی، فرار سرمایه‌گذاری و افزایش تخلفات شهری شده که با مدیریت صحیح از حاد شدن این مشکلات باید پیشگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات طرح تفصیلی در میزان درآمد و همچنین تولید مسکن موثر است که باید برای رفع آن تلاش کرد، افزود: دستگاه‌های نظارتی در این خصوص ورود کرده و ما هم به عنوان دستگاه حاکمیتی پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و این امر جزو برنامه‌های ضروری مجموعه شهرداری ارومیه است.

این مقام مسوول ادامه داد: باید به روند صدور پروانه ساخت، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که پروانه‌های صادره، سند حیثیت برای شهرداری است.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه از صدور پروانه‌های مشروط باید خودداری کرد، یادآور شد: از ظرفیت شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری و به ویژه در حوزه صدور پروانه ساخت استفاده می‌کنیم و ارتباط مجموعه بزرگ شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر به صورت پارلمان محلی و دولت محلی خواهد بود.

آقازاده بیان کرد: به زودی، با تیم‌های اجرایی از مناطق محروم شهری برای رفع مشکلات شهروندان ساکن در آن مناطق بازدید خواهیم کرد و به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با تشکیل جلسات مختلف نگاه ویژه داریم چرا که این مهم باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در سطح شهر شده است.

وی با بیان اینکه استقلال مناطق شهرداری و حتی سازمان‌ها جزو اولویت‌ و دستور کار مدیریت جدید شهری است، تأکید کرد: به تبدیل وضعیت پرسنل و چارت سازمانی نگاه ویژه داریم و ضروری است کارگروهی برای احصای مشکلات و رفع آن به صورت کارشناسی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه تشکیل یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول