اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات شورای اسلامی روستا و عشایر از فردا در گچساران

دبیربرگزاری انتخابات گچساران گفت: نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شورای اسلامی روستا و عشایر از فردا در گچساران آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات شورای اسلامی روستا و عشایر از فردا  در گچساران

سید مرتضی سجادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نام‌نویسی از  داوطلبان عضویت در انتخابات شورای اسلامی روستا و عشایر از فردا در گچساران آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا و عشایر از فردا راس ساعت 8 بامداد  16 فروردین ماه لغایت22 فروردین ماه الی ساعت 18 ((جمعا به مدت هفت روز)) انجام می‌شود.

 دبیر برگزاری انتخابات در گچساران اذعان کرد: داوطلبان می‌توانند به چهار روش ثبت نام الکترونیک و حضوری برای این دوره از انتخابات اقدام کنند.

 سجادپور ابراز کرد: داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر می‌توانند از  طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام دهند.

وی افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند ثبت نام خود را از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) اقدام کنند.

دبیر برگزاری انتخابات گچساران اذعان کرد: همچنین ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و یا داوطلبان  با   مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت  ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام نسبت به نام نویسی خود در این دوره از انتخابات اقدام کنند.

 به گزارش فارس، 28خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول