اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قاسمی: پیکان یک برد از استقلال طلبکار است/ جبیره گفت ریگی پیراهنش را کشید

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما یک برد از استقلال طلبکار است زیرا در هر دو دیدار اخیرمان مقابل این تیم شاهد اشتباه داوری بودیم.

قاسمی: پیکان یک برد از استقلال طلبکار است/ جبیره گفت ریگی پیراهنش را کشید

آرمان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به نتیجه‌ای که در جام حذفی مقابل استقلال گرفتیم و اتفاق‌های سهوی که در آن دیدار رخ داد و به ضرر ما شد، برنامه‌های زیادی برای دیدار روز گذشته داشتیم و هم قسم شده بودیم حقی که از پیکان در جام حذفی ضایع شده بود جبران کنیم. 

وی افزود: دنبال کسب سه امتیاز بودیم. در نیمه اول یکی دو موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته طبق نظر کارشناسان داوری مثل نوید مظفری یک پنالتی به سود پیکان در نیمه اول اعلام نشد در همان لحظه‌ای که چنین اتفاقی رخ داد رضا جبیره گفت مسعود ریگی پیراهن مرا کشید. رضا کرمانشاهی زاویه بدی نداشت اما بار دیگر نبود سیستم VAR خود را نشان داد و باز هم اتفاقی به ضرر پیکان رخ داد. 

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: قطعا تیم ما از این دو بازی که مقابل استقلال انجام داد یک برد طلبکار است. شاید در جام حذفی آن اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، تیم ما می‌توانست نتیجه را جبران کرده و با کشاندن بازی به تساوی در وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی شانس برای پیروزی داشتیم اما قطعا با توجه به شرایط جدول در بازی دیروز دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

قاسمی ادامه داد:  قصد داشتیم با برد تا رتبه چهارم جدول خود را بالا بکشیم اما باز هم اشتباه داوری مانع پیروزی پیکان شد. در نیمه دوم بازی هم باد کاملا روی روند مسابقه تأثیر گذاشت. حتی در ارسال پاس‌های روی زمین هم به مشکل می‌خوردیم و مجبور بودیم پاس بلند برای هم ارسال کنیم. 

وی درباره روند رو به رشد پیکان در نیم فصل دوم عنوان کرد: نمی خواهم برخی مسائل که افراد خدانشناس رقم زدند و سبب جدایی من از پیکان شدند را بار دیگر مطرح کنم. اما خدا را شاکرم که به این تیم برگشتم. پیکان امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه خوب است. بازیکنان باتجربه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تا اینجای فصل جزو بهترین‌های لیگ بودند. نفرات جوان تیم هم در کنار بهترین بودن، آینده روشنی را پیش رو دارند. همانگونه که سال های گذشته پیکان بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد.

مدافع تیم پیکان اضافه کرد:‌ مهمترین اتفاقی که در نیم فصل دوم برای پیکان رخ داده این است که تیم ما منسجم‌تر عمل می‌ کند. در دور برگشت سه بار کلین‌شیت کرده‌ایم و این عملکرد دفاعی نشان‌دهنده شرایط خوب کل تیم ما در بخش‌های دفاعی است. از چهار بازی دو برد به دست آورده‌ایم و اگر اشتباه داوری نبود استقلال را هم شکست می‌دادیم. 

قاسمی تصریح کرد:‌در بازی با پدیده هم دو گل را روی اشتباهات بچه‌گانه خودمان دریافت کردیم و به همین دلیل مغلوب شدیم. در آن مسابقه هم می‌توانستیم دست‌کم با یک مساوی از زمین خارج شویم. البته مقابل پدیده هم یک پنالتی مسلم برای تیم ما از سوی داور پشت دروازه رد شد در حالی که داور وسط آن خطا را پنالتی اعلام کرده بود. اگر آن توپ گل می‌شد مقابل پدیده هم نتیجه را تغییر می‌دادیم. 

وی عنوان کرد: اگر یک امتیاز از دیدار با پدیده و دو امتیاز از بازی با استقلال به دست می‌آ‌وردیم اکنون 28 امتیازی بودیم و اختلافمان با تیم سوم جدول 5 امتیاز بود. وضعیت مسابقات به شکلی است که با یک سوت اشتباه رتبه تیم‌ها تغییر زیادی می‌کند. اگر این دو اشتباه نبود پیکان به جای رتبه نهم در جایگاه چهارم جدول قرار داشت.

مدافع سابق نساجی افزود: حتی زمانی که در نساجی بودم تیم‌مان از اشتباه داوری ضربه خورد. نمونه آن بازی با تراکتور است که اگر گل صددرصد آفساید حریف مردود می‌شد نساجی در پایان هفته دوم با دو امتیاز اختلاف صدرنشین می‌شد و شاید این موضوع کمک می‌کرد اکنون در چنین رتبه‌ای قرار نگیرد.

قاسمی ادامه داد: متأسفانه نبود VAR خیلی به فوتبال ایران ضربه می‌زند. 20 دروه است لیگ برتر برگزار می‌شود اما در یک دوره هم نبوده که تیم‌ها به داوری اعتراض نکنند یا حتی تیم‌های سقوط کننده هم بارها از شرایط داوری گلایه کردند. متأسفانه فوتبال ایران کمبود بزرگی دارد که باید آن را دستکم برای فصل بعد حل کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول