اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

لزوم توجه به زیرساخت‌های کشاورزی تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: توجه به زیرساخت‌های هنرستان کشاورزی گام خوبی برای آموزش مهارت‌های عملی به دانش آموزان است

لزوم توجه به زیرساخت‌های کشاورزی تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد نعمتی در دیدار نوروزی مدیر و عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی حضرت آیت‌اللّه ملک‌حسینی با تبریک سال نو گفت: خوشبختانه  اقدامات  خوبی برای حل مشکلات و ارتقا کیفیت آموزشی هنرستان کشاورزی انجام گرفته است که امیدواریم با همدلی و تلاش  عوامل اجرایی و هنرآموزان، این هنرستان بتواند در مسیر تربیت نیروی انسانی کاربلد و کارآفرین نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی  از تعامل و همکاری مجموعه‌ نطام مهندسی کشاورزی با  هنرستان‌ کشاورزی آیت الله ملک حسینی خبر داد و گفت: راه برون رفت از مشکلات هم افزایی و توجه به آموزش تخصصی برای تربیت نیروی  انسانی است .

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یک هکتار زمین به هنرستان کشاورزی در ایستگاه چم خانی مختار  را یادآور  شد و گفت: با پیگیری‌های  خوب انجام شده امید می‌رود شاهد حرکت رو به رشد فعالیت‌های آموزشی هنرستان کشاورزی  و توجه بیشتر به  آموزش تخصصی دانش آموزان باشیم.

نعمتی کمبود فضای فیزیکی این سازمان را از مهمترین مشکلات  سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان  عنوان کرد و گفت: علی‌رغم قول‌های سازمان جهاد کشاورزی  در حل مشکل فضا  متاسفانه با کمبود فضا مواجه هستیم  و تلاش می کنیم با حداقل فضا و امکانات به مردم خدمات ارائه  دهیم.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی نیز با تبریک سال نو و ابراز خرسندی از این دیدار گفت: مجموعه‌ نظام مهندسی کشاورزی ظرفیت بزرگی برای کمک به آموزش دانش آموزان  هنرستان کشاورزی است.

سید ولی موسوی با بیان اینکه همه ما در راستای خدمت رسانی به مردم  در اشکال مختلف حرکت می‌کنیم گفت: متاسفانه همکاری و هم‌افزایی بین دستگاهی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار کم است که گاهی منجر به مشکلاتی برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف در بخشهای مختلف می‌شود.

وی در این دیدار به بیان گزارشی از فعالیت‌های هنرستان کشاورزی پرداخت گفت: دانش آموزان این استان از استعداد و توانمندی‌های  بالایی برخوردار هستند که در صورت مهیا شدن امکانات شاهد درخشش آنان در عرصه ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول