اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آغاز پیش تولید سریال «بی همگان»/ پخش «بوتیمار» بعد از ماه رمضان

تهیه کننده سریال «بی همگان» گفت: پیش تولید سریال «بی همگان» امروز آغاز شد.

آغاز پیش تولید سریال «بی همگان»/ پخش «بوتیمار» بعد از ماه رمضان

«مهران مهام» تهیه کننده سریال «بی همگان» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: امروز پیش تولید سریال بی همگان را آغاز کردیم.

وی درباره انتخاب کارگردان این سریال نیز بیان داشت: گزینه هایی داشتیم و از میان آنها یکی را انتخاب کردیم که در خبرهای بعدی اطلاع رسانی می کنیم.

این تهیه کننده درباره زمان پخش سریال «بوتیمار» که قرار بود نوروز پخش شود نیز گفت: آخرین خبری که به ما دادند این بوده که بعد از ماه مبارک رمضان این سریال به کارگردانی علیرضا نجف زاده پخش می شود.

به گزارش فارس، سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور از نویسنده های مجموعه تلویزیونی بی همگان هستند و مهران مهام نیز تهیه کنندگی آن را به عهده دارد. 

بی همگان در دو فصل ۵۰ قسمتی تولید و به نگارش درآمده است. 

به گزارش فارس، «بی همگان» ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که به موضوع ازدواج دختر و پسرها می پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دخترها و پسرها است.

در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند،‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان از پیچیدگی‌هایی برخوردار است که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است. 

مهران مهام پیش از این سریال‌های «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «نرگس»، «کارآگاهان»، «روزای بد بدر»،، «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» را برای تلویزیون تهیه کرده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول