اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بازدید بیش از ۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان/ تعطیلی ۱۶ واحد متخلف اقامتی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، تعداد بازدیدها از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، طبیعی و دست‌ساز استان را به ترتیب ۴۵ هزار و ۷۷۱، ۲۶ هزار و ۶۲۵ و ۱۴ هزار و ۲۴۵نفر و در مجموع ۸۶ هزار و ۶۴۱ نفر عنوان کرد.

بازدید بیش از ۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان/ تعطیلی ۱۶ واحد متخلف اقامتی

اسکندر فلاحوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به پایان یافتن طرح نظارت نوروزی در لرستان، اظهار کرد: در این طرح با شعار "نظارت سختگیرانه" که از ۲۹ اسفند ۹۹ تا ۱۴ فروردین ادامه داشت، ۱۴ تیم شامل ۱۱ تیم شهرستانی و سه تیم ستادی بر فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری نظارت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن طرح نوروزی، اما کماکان نظارت‌های ماهانه و فصلی از مراکز گردشگری، بوم‌گردی و اقامتی سراسر استان ادامه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان به اقامت ۶ هزار و ۳۶۷ نفر در مراکز اقامتی استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد، ۳ هزار و ۲۵۲ نفر در هتل، هزار و ۵۵۲ نفر در مهمانپذیر، هزار و  ۷۴ نفر در مراکز بوم گردی و ۴۹۰ نفر نیز در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

فلاحوند، تعداد بازدیدها از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، طبیعی و دست‌ساز استان را به ترتیب ۴۵ هزار و ۷۷۱، ۲۶ هزار و ۶۲۵ و ۱۴ هزار و ۲۴۵نفر و در مجموع ۸۶ هزار و ۶۴۱ نفر عنوان کرد.

وی بیان داشت: در این بازه زمانی  ۳۶۸ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان انجام گرفت که منجر به تعطیلی ۱۶ مرکز، صدور اخطار به ۴۸ واحد و تذکر به ۹۵ مرکز شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان همچنین به بازدید ۱۲ هزار و ۵۸۲ نفر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد در ایام نوروز اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول