اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

شرایط جوی آرام در اغلب شهرها/باد شدید و گرد و خاک در خوزستان و بوشهر

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در زابل و برخی نقاط استان‌های خوزستان و بوشهر، وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس در این مدت مواج است.

شرایط جوی آرام در اغلب شهرها/باد شدید و گرد و خاک در خوزستان و بوشهر

محمد اصغری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شرق خراسان رضوی و بعد از ظهر امروز در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش پراکنده داریم.

وی اضافه کرد: بعد از ظهر فردا در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های سمنان و مازندران بارش پراکنده داریم و در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرام خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در زابل و برخی نقاط استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس در این مدت مواج است.

اصغری اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۶ فروردین تا ظهر سه شنبه وزش باد جنوبی و افزایش دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت، از دوشنبه تا پنجشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش دما پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه ۱۹ فروردین با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی با وزش باد خواهد بود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۰ و ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول