اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جلسه درباره چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به المپیک ژاپن و تعیین سقف بودجه فدراسیون‌ها

هشتادو یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی صبح امروز با ریاست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

جلسه درباره چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به المپیک ژاپن و تعیین سقف بودجه فدراسیون‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره ابراز داشت:با توجه به بازدیدی که از اردوها و فدراسیون های ورزشی در  انجام شد به بررسی وضعیت آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای المپیک و رقابت های انتخابی پرداختیم که مهمترین بحث مربوط به زمان و چگونگی واکیسناسیون کاروان اعزامی به بازی‌ های المپیک توکیو و کمک  به اردوهای تیم های مختلف ملی بود تا ورزشکاران دغدغه ای برای تمرینات و حضور در المپیک نداشته باشند.
وی تصریح کرد:همچنین سقف بودجه 1400 فدراسیون های ورزشی با توجه به تعیین شاخص های آن که قبلا مورد تصویب قرار گرفته بود  به تفکیک مورد بررسی نهایی و تصویب قرار گرفت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: آیین نامه نحوه استفاده و  بهره برداری از هتل آکادمی ملی المپیک و رستوران آن که مورد بررسی کمیسیون مدیریت برنامه ریزی قرار گرفته بود از سوی هیات اجرایی مورد تصویب قرار کرفت ، با توجه به دستورات و پیگیری های مستمر ریاست محترم کمیته از زمستان 99 هتل ورزشکاران و رستوران آن که نیاز به بازسازی داشت  بصورت صد در صد مورد بازسازی و نوسازی  قرار گرفت و تجهیزات  آن نو و جدید شد  تا در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار گیرد  و بر اساس آیین نامه تعیین شده که برای فدراسیونها ارسال خواهد شد به سرویس دهی و خدمت رسانی به ورزشکاران ملی بپردازد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک ابراز داشت:همچنین درخواست و پیشنهادات برخی فدراسیوهای ورزشی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت چرا که تمام دغدغه ریاست محترم کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی اینست که در سال جاری نیز فدراسیونهای ورزشی همچون سال های گذشته بدون دغدغه در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش و افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان باشند.

وی در خاتمه ابراز داشت: در خاتمه نشست نیز با حضور رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز و اعضای هیات اجرایی توسط دکتر صالحی امیری و سرکار خانم طاهریان نایب رییس محترم کمیته از خانم سیمین رضایی اولین داور زن ایرانی حاضر در بازیهای المپیک 2020 توکیو که بدون تردید مایه  افتخار ورزش ایران خواهد بود مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول