اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد اشتغال برای 2 هزار مددجوی بهزیستی در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ایجاد اشتغال برای 2 هزار مددجوی بهزیستی در زنجان خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال در طی سه سال گذشته محقق شده است.

ایجاد اشتغال برای 2 هزار مددجوی بهزیستی در زنجان

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سازمان بهزیستی تمام تلاش بر این است که با ایجاد فرصت‌های شغلی هدفمند برای مددجویان، گوشه‌ای از مشکلات ایشان رفع شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی و پرداخت تسهیلات به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند از راه‌های اشتغال برای جامعه هدف است

وی افزود: اختصاص وام اشتغال به مددجویان بدون ایجاد زمینه اشتغال، مهارت لازم ،نظارت و فراگیری راه‌های کسب و کار موثر نخواهد بود.

محمدی قیداری ادامه داد: هدف اصلی سازمان و هدف غایی فعالیت‌های بهزیستی توانمندسازی مددجویان است و در برنامه‌ریزی یک مددکار برای توانمندسازی مددجو، خروج از چرخه حمایتی باید مد نظر باشد و این در حالی است که حمایت تخصصی از مددجو همواره ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان  ادامه داد: کارشناسان اشتغال باید با توجه به شناخت دقیق از توانمندی مددجو و زمینه اشتغال وی و آشنایی با شغل‌های جدید، تسهیلات نو و روش‌های جدید بهترین پیشنهاد را برای ایجاد اشتغال پایدار مددجو ارائه کنند.

وی از  ایجاد اشتغال برای 672 مددجو در سال گذشته خبر داد و گفت ترمیم حقوق، پرداخت سهم بیمه کارفرمایی ،...از حمایت‌های بهزیستی از ایجاد اشتغال است.

محمدی قیداری از اشتغال ایجاد شده در سال گذشته 112 نفر از طریق منابع CBR،گروه‌های همیار، مراکز غیردولتی، پرداخت مشوق‌های بیمه‌ای، تسهیلات بلاعوض و...به اشتغال رسیده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول