اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تألیف و انتشار ۳۵۱ عنوان کتاب در استان سمنان

رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از چاپ و انتشار ۳۵۱ عنوان کتاب جدید در این استان خبر داد.

تألیف و انتشار ۳۵۱ عنوان کتاب در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شمس‌ضحی دوست‌محمدیان از چاپ و انتشار ۳۵۱ عنوان کتاب جدید سال گذشته در استان سمنان خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن از رشد ۱۱۹ عنوان برخوردار است.

رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: این تعداد عنوان در قالب بیش از ۲۹۶ هزار نسخه چاپ و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد کتاب ۳۷ عنوان ترجمه و ۳۱۸ عنوان چاپ اول بوده است، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد کتاب‌های منتشرشده استان سمنان در سال ۱۳۹۹ چاپ اول بوده است.

دوست‌محمدیان شمار کتاب‌های تألیفی استان سمنان در سال ۱۳۹۸ را ۲۳۲ عنوان بیان کرد و افزود: تألیف و انتشار کتاب در سال ۱۳۹۹ در این استان رشد قابل‌توجهی یافته است و نسبت به سال قبل از آن ۱۱۹ عنوان افزایش دارد.

رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: کتاب‌های تألیفی در موضوعات مختلف دانشگاهی، کودک و نوجوان، بومی و مربوط به آداب و رسوم و فرهنگ سمنان، ادبی و ... بوده است.

به گزارش فارس؛ در استان سمنان ۴۱ مؤسسه انتشاراتی مجوز فعالیت دارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول