اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش اتاق بازرگانی زنجان برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اتاق پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش اقتصادی و خصوصی استان در همه بخش‌ها است.

تلاش اتاق بازرگانی زنجان برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی

علی یگانه فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال گذشته، سال بسیار سختی برای مردم دنیا بود و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در همه بخش‌ها موجب ایجاد مشکلات عدیده شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با ابراز امیدواری مبنی بر پایان یافتن مشکلات و قطع زنجیره همه‌گیری کرونا در سال‌جاری عنوان کرد: امید است تا با یک برنامه ریزی بتوانیم اهداف تعیین شده اتاق بازرگانی زنجان را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سال‌جاری متفاوت‌تر از سال گذشته و با رصدی مستمر در راستای عملیاتی کردن آنها پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ نقشه راه تجارت خارجی استان تدوین و از سوی استاندار تصویب شد.

یگانه فرد با اشاره به اینکه، با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته اما این نقشه راه با وجود بروکراسی‌های اداری و مشکلات سیستم اداری کمتر از انتظار عملیاتی شده است، تاکید کرد: امید می‌رود در سال آینده هرچه بیشتر اهداف در نظر گرفته شده آن محقق شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه و امید فعالان اقتصادی استان به اتاق است، اضافه کرد: در بخش‌های مختلف برنامه‌های خود را اجرایی کرده و در راستای صیانت از حقوق و انتفاع فعالان بخش خصوصی حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وب سایت جدید اتاق بازرگانی زنجان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضا با بخش‌های جدیدی در دسترس قرار گرفته است. 

یگانه‌فرد با اشاره به مشکلات موجود فعالان اقتصادی و انتظار تولیدکنندگان و فعالان این بخش برای حل مشکلات، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اتاق پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش اقتصادی و خصوصی استان زنجان در همه بخش‌ها است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برنامه کاری کمیسیون‌های تخصصی اتاق در سال آینده و مطلوب‌تر شدن روند کاری آن با پایان یافتن ویروس کرونا خبر داد و گفت : امید است در سال پیش‌رو تشکل‌ها و کمیسیون‌ها نقش خود را در برآورده کردن انتظارات فعالان اقتصادی ایفا کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول