اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی ماشین‌سازی: گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است/برای کسب نتیجه آمدیم

مربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است و از کادر فنی با تجربه‌ای برخوردار است و پرافتخارترین مربی لیگ را دارد با آنالیزی که داشتیم نسبت به نفاط ضعف و قوت تیم گل‌گهر کار کردیم.

مربی ماشین‌سازی: گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است/برای کسب نتیجه آمدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، بختیار حسین‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: ما با هفت روز تاخیر تمرینات را شروع کردیم در این مدت کم از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم  با بچه‌های صحبت کردیم.

مربی تیم ماشین‌سازی تبریز عنوان کرد: با توجه به اینکه می‌دانیم تیم گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است و از کادر فنی با تجربه‌ای برخوردار است و پرافتخارترین مربی لیگ را دارد با آنالیزی که داشتیم نسبت به نفاط ضعف و قوت تیم گل‌گهر کار کردیم و مخصوصا در ضربات ایستگاهی که بهترین کاشته زدن ایران را دارد. با علم به این تمرینات را انجام دادیم آمدیم بازی باشرافتمندانه‌ای انجام دهیم و اگر هم توانستیم دست پر سیرجان را به مقصد تبریز ترک کنیم.

وی در خصوص تیم مدیریتی و هدایت تیم خاطرنشان کرد: الان در این مقطعی که ما هستیم بنده و آقای محمودی هدایت فنی تیم را بر عهده داریم تا آنجایی که ما می‌توانیم سعی خواهیم کردیم و بیشترین تلاشمان را برای سربلندی شهر و تیم و هوادارانمان را برای کسب نتیجه انجام دهیم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول