اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تصویب ۹ مصوبه

چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در سال جاری به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شد و برای مانع‌زدایی از مشکلات واحدهای تولیدی، ۹ مصوبه به تصویب رسید‌.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تصویب ۹ مصوبه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح و برای آن‌ها تصمیم گیری شد.

در این جلسه مواردی همچون موضوع انشعابات دائم گاز، افزایش برق شرکت، درخواست تقسیط بدهی تسهیلات، درخواست تخصیص آب یا خرید چاه کشاورزی، درخواست تولید کنستانتره از معدن در محدوده حفاظت شده محیط زیست و موافقت اداره کل حفاظت محیط زیست با تولید لاینر مطرح شد.

گفتنی است؛ در این جلسه که پس از بازدید صبح امروز استاندار خراسان رضوی از ۲ واحد تولیدی و صنعتی در قالب «یکشنبه‌های صنعت» برگزار شد، تعداد ۹ مصوبه برای مانع‌زدایی و حل مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسید.

لازم به ذکر است؛ در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برنامه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی تحت عنوان یکشنبه‌های صنعت هر هفته با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود و پس از احصای مشکلات این واحدها و به منظور مانع‌زدایی از این واحدهای تولیدی، دستورات و مصوبات لازم صادر می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول