اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سرپرست جدید مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد منصوب شد

شهردار یزد طی حکمی حسین ابوطالبی را به سمت سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری شهر میراث جهانی یزد معرفی و منصوب کرد.

سرپرست جدید مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، جمال‌الدین عزیزی در حکم سرپرست جدید مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری شهر میراث جهانی یزد آورده: خلاقیت و نوآوری لازمه و پیش درآمد توسعه، پیشرفت و تعالی یک سازمان بوده و آگاهی از فنون و تکنیک‌های آن ضرورتی اجتناب ناپذیر برای مدیران و سایر کارکنان سازمان است.

وی در این حکم مسئولیت افزود: با استعانت از خداوند متعال و نظر به تعهد و تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ و از این تاریخ به سمت سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری منصوب می‌گردید.

امید است در سایه عنایات حضرت حق با بهره گیری از دانش مدرن و امکانات موجود، با استفاده از فناوری های نوین و بهره مندی از توانمندی های ارزشمند خویش، در راستای تحقق اهداف شهرداری و خدمت به مردم شریف دارالعباده، موفق و مؤید باشید.

 حسین ابوطالبی دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک و عضو بنیاد ملی نخبگان، مشاور واحد نوآوری پارک علم و فناوری یزد، مدرس دانشگاه و از سال ۱۳۹۶ در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در سمت‌های رئیس اداره شهر دوستدار کودک، دبیر کارگروه شهر پایدار، ناظر پروژه‌های بازآفرینی شهری و مدیریت تعدادی از پروژه‌های حوزه معاونت شهرسازی و معماری را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

در پایان طی مراسمی حکم شهردار یزد توسط مجید بیکی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به وی اعطاء گردید و از زحمات جعفر امین مقدم معاون خدمات شهری و مدیر سابق مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری قدردانی شد.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول