اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قدردانی از سربازان گمنام؛ امنیت را مدیون شماییم

سربازان گمنام امام زمان(عج) مردمی‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلابی هستند و بخش مهمی از امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و هوشیاری آنان است.

قدردانی از سربازان گمنام؛ امنیت را مدیون شماییم

خبرگزاری فارس_کرمان؛ سعید سعیدی: همزمان با نیمه شعبان میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) منجی عالم بشریت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات نامگذاری شده است، سربازانی که در سایه تدبیر و مجاهدت‌های خاموش آرامش و امنیتی را در کشورمان رقم زده اند که در دنیا کم نظیر و حتی بی نظیر است.

امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و فداکاری ایثار گران و تلاش قابل تحسین، درایت و برنامه‌‌ریزی‌های هوشمندانه و قابل تقدیر نیروهایی گمنام با اخلاص و توانمند در مجموعه وزارت اطلاعات است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش و امنیت را به مردم ولایتمدار ایران اسلامی هدیه می‌نمایند.

در عصر حاضر به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) در مجموعه وزارت اطلاعات بوده است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) فداکارانه با تلاش‌هایی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و همواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده‌اند که شاید این اقدامات برای جامعه اطلاع رسانی هم نشوند اما این تلاش‌ها و خدمات بسیار قابل تقدیر است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) مردمی‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلابی هستند و بخش مهمی از امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و هوشیاری آنان است. 

در این عرصه شهدای بسیاری از وزارت اطلاعات جان خود برای بیمه کردن انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل و تأمین امنیت ایران اسلامی در گمنامی فدا کردند.

وزارت اطلاعات یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه است، نقش و جایگاه وزارت اطلاعات در تقویت نظام و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی انکار ناپذیر است، نقش پیشگیرانه و هدایت کننده سربازان گمنام امام زمان (عج) که حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به حق این لقب را بر آنان نهاد موجب امنیت پایدار در کشور شده است.

با نگاهی به عملکرد وزارت اطلاعات می توان نقش تاثیرگذار سربازان گمنام امام زمان (عج) را در برقراری امنیت مشاهده کرد. وحدت و همدلی اقوام و مذاهب از یک سو و هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی موجب شده تا هر گونه اقدام دشمنان این نظام با شکست مواجه شود.

برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵، از سال ۹۴ بعنوان امن‌ترین سال‌ها می توان نام برد.

موفقیت‌های سال گذشته بسترهای لازم برای عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد.

شکوفایی اقتصادی در سایه امنیت امکان پذیر است وجود امنیت فراگیر موجب شده تا سرمایه گذاران زیادی ایران را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) را بستر ساز ظهور آن مولای منتظر مهدی موعود (عج)تعبیر کردند.

نجمه حسنی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در کرمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با ایثار جان و آسایش خود حافظان منافع ملی و مدافع ولایت هستند.

وی بیان داشت: امنیت پایدار کشور در گرو جان فشانی و ایثار مدافعانی گمنام اما نام آوری است که موجبات آسایش، امنیت و راحتی کشور را فراهم کرده‌اند.

حسنی وجود سربازان گمنام امام زمان عج سرمایه ای ارزشمند در راستای تامین امنیت ملی و توسعه کشور دانست و گفت: با وجود توطئه های دشمنان، امنیت پایداری در کشور حکمفرما است و سربازان گمنام امام زمان عج با تاسی به ابا صالح المهدی عج الله تعالی فرجه الشریف مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب کرده و ایران اسلامی را برای معاندان و دشمنان نا امن می کنند.

وی افزود: رفتار پیشگیرانه و سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) از بروز مشکلات، انحرافات و ناامنی های زیادی در کشور جلوگیری کرده و می کند که جای بسی تقدیر دارد.

دبیر خبرگزاری ایرنا استان کرمان تصریح کرد: قطعاً اخلاص و توکل سربازان گمنام امام زمان (عج) به ذات پاک حق و خون به ناحق ریخته شده شهدا یکی از دلایل موفقیت های این گروه جهادی تاثیرگذار در ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات جهادی توسط سربازان گمنام بقیه الله الاعظم «ارواحنا لتراب مقدمه الفدا» به دلیل رعایت مسایل امنیتی معمولا بدون انعکاس و در سکوت خبری انجام می شود اما این مهم هرگز موجب دلسردی آنها نمی شود زیرا آنها کار را برای رضای خدا انجام می دهند.

حسنی عنوان کرد: به عنوان فعال رسانه ای استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، هفته سربازان گمنام امام زمان عج را به مدافعان بی ادعا تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامت، سعادت و بهروزی برایشان آرزومندم. 

مهدی امانی پژوهشگر و نویسنده نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: این افراد را نه کسی می‌شناسد و نه خانواده‌اشان از نوع کارشان مطلع است، آدم‌هایی که با امام زمان (عج) عهد بستند تا سربازان گمنامی برای ایشان باشند.

وی افزود: آنها خوب می‌دانند که شهرت در گمنامی است، همان‌ها که بعد از شهادت، نام‌شان شهره شهر می‌شود.

امانی تصریح کرد :سربازان گمنام امام زمان( عج) در خنثی کردن و مقابله با توطئه‌های دشمن نقش بسیار مهمی دارند.

وی همچنین به بخشی از تلاش و شاهکارهای سربازان گمنام را دستگیری عبدالمالک ریگی شرور شرق کشور، رهاسازی حشمت‌الله عطارزاده دیپلمات ایرانی به گروگان گرفته شده در پیشاور پاکستان، نفوذ در کانون ضد انقلاب با پروژه الماسی برای فریب، شکست پروژه نفوذ امیر میرزایی حکمتی جاسوس سیا، دستگیری همزمان ۱۵ جاسوس موساد، دستگیری اعضای تیم ترور دانشمندان هسته‌ای جزو پروژه‌های بزرگ رسانه‌ای شده وزارت اطلاعات در چند سال اخیر اشاره کرد.

امانی تصریح کرد: اینک امنیت اجتماعی و اقتدار ملی، جمهوری اسلامی ایران را که به یمن خون شهیدان و با تکیه بر سلاح ایمان و مجاهدت های خستگی ناپذیر خدوم ترین یاران امام زمان(عج) که مدال گمنامی یوسف زهرا(س) را بر سینه دارند به عنوان الگویی امنیتی در منطقه و فراسرزمینی بدل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی در برابر دسیسه ها که هرگونه افکار پلید معاندان نظام مقدس را در نطفه خنثی می کند، باید اذعان داشت که هر روز از عمر این انقلاب، روز تقدیر و سپاسگزاری از یاران گمنام امام زمان(عج) است. 

امانی گفت: دوام توفیق و سلامت روزافزون این عزیزان را در سایه منویات مقام معظم رهبری آرزومندم، امید است در سال جدید که به تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است با همت این عزیزان هرگونه مانعی که در راه امنیت پایدار سرزمینمان باشد رفع گردد.

بهروز محمدی مدیر مسئول نشریه استدلال نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) آن مدافعان بی نام و نشانی هستند که با رصد مسایل پیرامون منطقه و کشور امنیت را به این مردم و نظام هدیه دادند که البته گمنامی اینان بزرگترین نام نیک برای این مدافعان بی چون و چرای ملت است.

وی بیان داشت: همانگونه که از نامشان مشخص است اینان سربازان گمنامی هستند که رضایت مولا و مقتدایشان حضرت حجت ابن الحسن در اولویت کار سخت و مهم شان است و برای این گمنامان نیک نام ارزوی توفیق داریم.

مهدی حسنخانی از جمله شهروندانی است که در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امنیت نعمتی است که تنها در نبودش قابل درک است و عافیتی است که مایه آرامش، ثبات، حفظ نشاط جامعه و اعتماد به نفس و سربلندی یک ملت می گردد.

وی افزود: حضور و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دلیل اصلی وجود امنیت کشور و مردم می باشد که جای بسی تقدیر دارد.

حسنخانی تصریح کرد: هفته مبارک سربازان گمنام امام زمان (عج) را از صمیم قلب به این جان برکفان همیشه حاضر تبریک عرض می کنم و امیدوارم سایه حضرت حق و هدایت امام عصر (عج) همواره پشتیبان ایشان و خانواده های فداکارشان باشد.

حمید سعیدی مدیرمسئول نشریه تدبیر جوان نیز با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امنیت کنونی را مدیون تلاش های سربازان گمنامی هستیم که با جانفشانی های خود ما امروز در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم.

وی بیان داشت: همواره تلاش ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای رضایت خداوند متعال، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و برقراری امنیت برای مردم کشورمان است و حتی بسیاری از این تلاش ها انعکاس رسانه های پیدا نمی ند اما مردم ما قدردان خدمات آنها هستند.

انتهای پیام/2655

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول