اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

چالش‌های «کاوه» در سریال «رعد و برق»/حال و هوای معنوی در سریال رمضانی شبکه پنج

بازیگر سریال «رعد و برق» گفت: این سریال نکته های نهفته ای دارد که به حال و هوای ماه مبارک رمضان مرتبط است و قصه «رعد و برق» تمرکز خاصی روی همدلی و وحدتی دارد که میان مردم برقرار می شود.

چالش‌های «کاوه» در سریال «رعد و برق»/حال و هوای معنوی در سریال رمضانی شبکه پنج

«مزدک رستمی» بازیگر سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: این سریال درباره سیل است و چون در این چند سال اخیر سیل در منطقه های مختلف ایران از جمله خوزستان، گرگان، لرستان آمده بود، محوریت داستان سریال رعد و برق در گرگان است.

وی با اشاره به سختی های تولید این سریال رمضانی نیز بیان داشت: ما از بهمن سال ۹۸ تولید را آغاز کردیم و لوکیشن های سختی هم داشتیم از جمله کوه و دشت و صحرا و ... و هنوز هم تصویربرداری مان ادامه دارد.

وی درباره نقش خود در این سریال نیز گفت: نقش کاوه را بازی می کنم که دغدغه محیط زیست دارد و در ماجرای سیل با افراد مختلفی آشنا می شود و نگاهش بیشتر به سمت محیط زیست و حیوان ها است.

این بازیگر درباره اینکه آیا این سریال حال و هوای معنوی و متناسب با ماه رمضان دارد؟ گفت: این سریال قصه مردم در خلال سیل است. نکته های نهفته ای در داستان سریال داریم که به این حال و هوا ارتباط دارد و انگار که مردم خودشان دارند کمک می کنند تا از این شرایط سیل زدگی رهایی یابند و قصه تمرکز خاصی روی همدلی و وحدتی دارد که میان مردم برقرار می شود.

رستمی ادامه داد: منتظرم که مردم کار را ببینند و زحمتی که گروه در این شرایط سخت و به ویژه کرونایی متحمل شدند را تماشا کرده و امیدوارم بازخورد خوبی از سمت مردم بگیریم و با دیدن این سریال حال خوبی پیدا کنند.

به گزارش فارس، سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی ماه رمضان از شبکه پنج پخش خواهد شد.

مهران رجبی، شهرام قائدی، مزدک رستمی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی و ... در این سریال بازی می کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول