اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بلیت مترو از اول اردیبهشت 25 درصد گران می شود

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو از اول اردیبهشت خبر داد.

بلیت مترو از اول اردیبهشت 25 درصد گران می شود

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره افزایش نرخ بلیت مترو در سال جاری اظهارداشت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران و ابلاغ فرمانداری نرخ بلیت مترو در پایتخت از اول اردیبهشت 25 درصد افزایش می یابد.

وی افزود: آمار مسافران مترو در روز شنبه 14 فروردین حدود 780 هزار نفر بوده و عکسی که در فضای مجازی از ازدحام جمعیت در مترو منتشر شده مربوط به ایستگاه تقاطعی تئاتر شهر بوده که همیشه این ایستگاه شلوغ است ولی سایر ایستگاه ها با جمعیت زیادی همراه نبود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد:سرفاصله حرکت قطارها در ایستگاه تئاتر شهر که در خط 3 است 6 دقیقه  و در خط 4 3و نیم دقیقه است و به نوعی می توان گفت شلوغی در ایستگاه تئاتر شهر طبیعی است البته قبل از نوروز و طی اسفند سال گذشته آمار مسافران به یک میلیون و 100 هزار نفر رسیده بود.

نوبخت بیان داشت: اخیر در سیستم تهویه مترو به دلیل شرایط کرونا تغییراتی ایجاد شده و شهروندان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول