اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزرای فرهنگ و صمت، عضو جدید شورای عالی آمایش سرزمین شدند

رییس جمهور با صدور حکمی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت را بعنوان عضو شورای عالی آمایش سرزمین منصوب کرد.

وزرای فرهنگ و صمت، عضو جدید شورای عالی آمایش سرزمین شدند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور با صدور حکمی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت را بعنوان عضو شورای عالی آمایش سرزمین منصوب کرد.

متن حکم حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
جناب آقای علیرضا رزم حسینی
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

در اجرای تبصره(3) بند (الف) ماده (32) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب 1395.11.10 مجلس شورای اسلامی و بند (10) ماده (5) آیین‌نامه اجرایی آن مصوب 1399.08.21 هیات محترم وزیران؛ نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی آمایش سرزمین» منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده از توان علمی و فنی خویش در استقرار کامل نظام راهبری توسعه سرزمین و نظارت بر اجرای آن تلاش همه‌جانبه مبذول دارید.
توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول