اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آقایی: ضربات قشنگی به تیرک فولاد زدیم/ رفتن خطیبی تبعات بدی داشت

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با آمدن علیرضا منصوریان روند رو به رشدمان حفظ شد و تمام بازیکنان از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند.

آقایی: ضربات قشنگی به تیرک فولاد زدیم/ رفتن خطیبی تبعات بدی داشت

میثم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان در ابتدای سال 1400، اظهار داشت: برای هردو تیم یک بازی 6 امتیازی بود و هر تیمی می‌برد به رده چهارم جدول می رسید. هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. ما خیلی خوب بازی کردیم اما روز خوب ما نبود. بدشانسی آوردیم، اگر توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد منصفانه این بود که بازی 4 بر 2 به سود ما تمام شود.

وی افزود: فکر می‌کنم 3 بار به تیرک زدیم. هر سه ضربه هم قشنگ بود. روز خوش شانسی ما نبود. اگر یکی از این توپ‌ها وارد گل می‌شد نتیجه خیلی بهتری می‌گرفتیم.

این بازیکن در مورد اینکه آلومینیوم در اولین بازی سال خیلی سرحال بود و آیا این روند تا انتهای فصل حفظ می‌شود، گفت: ان شاالله که همینطور باشد. فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد اما تمام سعی و تلاشمان را برای این موضوع به کار می‌گیریم. از چهارم عید کارمان را با انجام تمرینات در دو نوبت صبح و بعداز ظهر شروع کردیم و اردوی خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم. باشگاه یک برنامه بلند مدت دارد و امیدواریم که این روند را حفظ کنیم.

مهاجم تیم آلومینیوم اراک در خصوص کار با علیرضا منصوریان عنوان کرد: بعد از رفتن رسول خطیبی شوک بدی به تیم ما وارد شد. تبعات آن شوک هم یک باخت خیلی بد به سپاهان بود و واقعا اگر چند بار دیگر با سپاهان بازی کنیم این نتیجه رقم نمی‌خورد. آن روز یک اتفاق بود و هر توپی می‌آمد گل می‌شد. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما با درایت، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه توانستند خیلی زود جلوی اتفاقات بد را بگیرند. با آمدن علیرضا منصوریان شرایط رو به رشدمان حفظ شد و تمام بازیکنان از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند.

آقایی تصریح کرد: منصوریان یکی از مربیان بزرگ و با دانش فوتبال ما است. در تیم بزرگ استقلال بازی کرده و ملی پوش بوده است. کار کردن با او باعث افتخار است. امیدوارم همین شرایط و روند رو به رشدی که داریم حفظ شود. واقعا حق مردم اراک خیلی بیشتر از این است.

وی در مورد اینکه سال1400 را برای آلومینیوم اراک چطور می‌بیند و آیا با توجه به موقعیت جدولی تیم می‌توان انتظار کسب سهمیه را از آن داشت، گفت: امیدوارم سال جدید برای تیم آلومینیوم، مردم اراک و همچنین مردم ایران سال خوبی باشد. مطمئن باشید تیم ما حرف‌های زیادی با این جوانان برای گفتن دارد. گرفتن سهمیه خیلی سخت است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این رتبه را به دست بیاوریم. ان‌شاالله اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد. از تمام هوادارانمان به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. جای آن‌ها در بازی‌ها واقعا خالی است. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از بین برود تا شاهد حضورشان در ورزشگاه‌ باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول