اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرونا 25 باشگاه ورزشی استان زنجان را تعطیل کرد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ابلاغ تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در سه شهرستان زنجان، ابهر و خرمدره گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 25 باشگاه ورزشی تعطیل شده است.

کرونا 25 باشگاه ورزشی استان زنجان را تعطیل کرد

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرایط استان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت خوبی نیست و  چند شهر استان در وضعیت قرمز قرار دارند، لذا مطابق با مصوبات جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان، تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی در شهرهای قرمز استان از امروز تا اطلاع بعدی تعطیل بوده تا استان در وضعیت بهتری از نظر کرونا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران از همه چیز مهمتر است، افزود: امیدواریم تمامی ورزشکاران و به ویژه باشگاه‌داران از این قانون تبعیت کرده و در حفظ سلامتی هموطنان تلاش کنند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در صورت عدم رعایت مصوبه ستاد کرونا در استان، با صاحبان اماکن ورزشی و باشگاه‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود لذا تقاضا داریم که همه این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: امیدواریم شرایط استان به لحاظ کرونا بهتر شود تا دوباره شاهد فعالیت‌های ورزشی در بسیاری از مناطق استان باشیم.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه از دیروز تعطیلی باشگاه‌ها به هیأت‌های ورزشی و باشگاه‌داران در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره ابلاغ شده است، اضافه کرد: با تعطیلی باشگاه‌ها تمرینات تیم‌ها نیز تعطیل می‌شود، اما به دنبال اخذ مجوز برای فعالیت ورزشکاران حرفه‌ای هستیم که آمادگی آنها افت کند، چون در سطح بین‌الملل و کشوری بحث مسابقات پابرجاست.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی جزو گروه‌های 3 و 4 مشاغل هستند، گفت: در این بازه زمانی چندین بار باشگاه‌ها تعطیل شده‌اند و همین امر خسارات زیادی به آنها وارد کرده است.

وی از تعطیلی 25 باشگاه ورزشی در این مدت خبر داد و گفت: همین موضوع موجب شده است که باشگاه‌ها 12 میلیارد تومان خسارت ببینند.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه در بحث تسهیلات نیز حمایت‌های خوبی از باشگاه‌های ورزشی شده است، اضافه کرد: زنجان یکی از استان‌های پیشرو در بحث دریافت تسهیلات بوده است.

گفتنی است، ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز ممنوع و تردد خودروها از ساعت 22 شب تا سه بامداد در تمامی شهرها ممنوع است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول