اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

‌انتخابات شهر کرمان الکترونیکی برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ‌انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و صندوق‌های اخذ رای مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان نداریم.

‌انتخابات شهر کرمان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیار اسکندری‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران از فعال شدن سامانه جامع ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از ساعت 8 صبح امروز خبر داد و اظهار داشت: نحوه ثبت‌نام داوطلبان همانند شوراهای اسلامی شهرها است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان بیان داشت: ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌‌ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰، از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: ثبت‌نام از دواطلبان به مدت هفت روز تا 23 فروردین ماه ادامه دارد و شوراهای عشایری نیز ثبت نام در همین ایام در مناطق قشلاقی صورت می‌گیرد.

اسکندری‌نسب خاطرنشان کرد: ‌انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و صندوق‌های اخذ رای مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان نداریم.

وی گفت: تعداد روستاهایی که در سراسر استان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برگزار می‌شود بالغ بر 2500 روستا است.

انتهای پیام/80017/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول