اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

انتخابات ۱۴۰۰؛ تَکرار نمی‌کنیم!

با توجه به وضعیت فعلی کشور و حساسیت کنونی باید انتخاب درست انجام شود، به همین دلیل این‌بار دگر اشتباهات قبل را تکرار نمی‌کنیم، چون به دنبال عقب رفت نیستیم، چون به دنبال پیشرفت هستیم.

انتخابات ۱۴۰۰؛ تَکرار نمی‌کنیم!

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت؛ محمدرضا ذاکری کارشناس سیاسیمشارکت در انتخابات و رای دادن از مولفه های اساسی رفتار سیاسی شهروندان محسوب می‌شود. حال با عملکرد ضعیف دولت تدبیر و امید بسیاری از مردم برای آمدن به پای صندوق رای دلسرد شده اند، باید در اینجا از فرمایشات مقام معظم رهبری که در مورد انتخابات فرموده اند: انتخابات می تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی باشد. اگر انتخابات به گونه ای باشد که گروه های سیاسی در یک رقابت مثبت برای خدمتگزاری به مردم، سهم متناسب و لایق خود را به دست آورند، این انتخابات زمینه ساز نشاط و پیشرفت جامعه خواهد بود.

حال باید با توجه به وضعیت فعلی کشور و حساسیت کنونی باید انتخاب درست انجام شود، به همین دلیل " این‌بار دگر اشتباهات قبل را  تکرار نمی‌کنیم"، چون به دنبال عقب رفت نیستیم، چون به دنبال پیشرفت هستیم، کافیست یکبار به عملکرد دولت تدبیر و امید ویدیو چک بزنیم مثل لحظات ورزشی آن‌موقع است که متوجه خطا های پی در پی دولت تدبیر می‌شوید، فقط تنها جمله ای که همیشه از ریاست محترم جمهور شنیدیم این بود که مردم ایستادگی کنند.

جناب روحانی مردم ایران همیشه ثابت کردند که پشت این نظام و رهبری هستند آیا حضرت عالی و کابینه محترم تا به امروز در حوزه های سیاست خارجه و حوزه اقتصادی بخاطر مردم توانستید ایستادگی کنید .... 

بگذارید، بگذارید ایرانی محکم و سربلند داشته باشیم امسال که مقام معظم رهبری فرمودند که نام سال بنام تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی‌ها باشد باید مانع برای مردم ایجاد نکنیم تا انتخابات درست و انتخاب صحیح داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول