اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تجمع معترضان اطراف دادگاه قدس اشغالی و درخواست استعفای نتانیاهو

همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، شمار زیادی از معترضان به وی، با تظاهرات بیرون دادگاه، خواستار استعفای او شدند.

تجمع معترضان اطراف دادگاه قدس اشغالی و درخواست استعفای نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از معترضان به عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) همزمان با حضور وی در دادگاه قدس اشغالی، دست به تظاهرات زدند.

نیروهای امنیتی ساختمان دادگاه و معابر مجاور آن را به محاصره خود درآورده‌اند. در این میان نه فقط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بلکه مأموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» نیز برای حفاظت از نتانیاهو حاضر هستند.

خبرنگاران اسرائیلی گزارش دادند که تظاهرات‌کنندگان ضد نتانیاهو، پلاکاردهایی با نوشته «جُرم‌وزیر» به‌جای «نخست‌وزیر» (Crime Minister به‌جای Prime Minister) به فساد دولتی و مالی او اعتراض کردند.

 

 

بر این اساس، صدای فریاد «استعفا، استعفا» معترضان که خواستار کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت هستند در ساختمان دادگاه قدس اشغالی و اتاق جلسه محل حضور نتانیاهو طنین‌انداز شده است.

به دلیل تجمع زیاد معترضان علیه نتانیاهو و همچنین حضور تعدادی از حامیان وی بیرون دادگاه، نیروهای پلیس تدابیر امنیتی را افزایش داده و موانع فلزی بزرگی در خیابان نزدیک به ورودی دادگاه نصب کردند.

 

نتانیاهو امروز برای سومین بار در محکمه رسیدگی به پرونده‌های فساد خود حاضر شد تا این بار اظهارات شاهدان دعوت شده به دادگاه علیه خود را بشنود (جزئیات بیشتر).

همزمان قرار است «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی، امروز با سران احزاب سیاسی این رژیم دیدار کند تا گزینه مأمور تشکیل کابینه را انتخاب کند، و همین امر به اهمیت برگزاری این جلسه دادگاه افزوده است. 

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نتانیاهو تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در روز بیستم بهمن ماه در دادگاه حاضر شده و به همراه شرکای جرم در پرونده‌های فساد علیه خود، تمام اتهامات وارده را رد کرده بود.

دو هفته پیش اما «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم هشدار داده بود که نتانیاهو قصد دارد با اخراج دادستان کل، از روند محاکمه فرار کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول