اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح 5 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان با حضور معاون رئیس جمهور

با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، پنج پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

افتتاح 5 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان با حضور معاون رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیمروز، صبح امروز با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، پنج پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح همزمان پنج پروژه عمرانی فرمانداری‌های نیمروز و فنوج، مجموعه فرهنگی آموزشی ورزشی بانوان هامون و نیمروز و محور و پل بزرگ افضل‌آباد اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران سرزمینی پهناور با ظرفیت اقتصادی بزرگ بوده و هم‌اینک رتبه هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان در شرایط محاصره کامل اقتصادی را داراست.

 وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از رشته‌های علم و فناوری جزو چند کشور محدود و معدود جهان است افزود: ایران اسلامی هم در دل ذره اتم و هسته آن نفوذ داشته و انرژی‌اش را برای خدمت به مردم به کار می‌گیرد و هم در فضا ماهواره‌های جهانی حضور دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان ظاهرا از مشکل کم‌آبی رنج می‌برد اما به لطف خداوند روی منابع عظیمی از آب در زیر زمین قراردارد، تصریح کرد: با دستیابی به آب‌های ژرف و عمیق  می‌شود آن‌ها را به خدمت مردم در آورد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در کنار خلیج‌فارس و دریای عمان قراردارد تاکید کرد: دولت در هر ۲ مورد هم در زمینه آب‌های ژرف و هم در بهره‌برداری از آب خلیج‌فارس و دریای عمان کار خود را آغاز کرده است.

نوبخت با بیان اینکه دولت دوازدهم تا روزی که در این مسوولیت انجام وظیفه می‌کند خدمتگزار مردم است خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان را از نظر منابع مالی برای هر۲ موضوع آب‌های ژرف و انتقال آب  از دریای عمان پشتیبانی خواهیم کرد.

 وی با اشاره به تاکید مداوم رهبر معظم انقلاب به دولت مردان نسبت به رسیدگی به امور سیستان و بلوچستان گفت: تلاشمان این خواهد بود که در مقایسه با سایر  استان‌ها به جهت  اولویت و  الزام به عدالتی که برای ما وجود دارد بیشترین تخصیص و اعتباراتی که در اختیار بنده است را  به این استان خواهم داد و علاوه بر این هر آنچه از دستمان برآید برای  کمک به منطقه انجام خواهیم داد.

افتتاح ساختمان فرمانداری نیمروز، ساختمان فرمانداری فنوج (به صورت ویدیو کنفرانس)، مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی بانوان شهرستان های نیمروز و هامون و پل افضل‌آباد از جمله پروژه‌های افتتاح شده امروز بود.

افتتاح همزمان  یکهزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)  و چهار هزارو ۷۰۰ واحد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روستای زابل از برنامه های این سفر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر یک روزه از راه آهن زاهدان-خاش و راه آهن خاش- ایرانشهر به صورت هوایی بازدید و در ادامه  این سفر از حاشیه شهر زاهدان دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول