اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نجات ۷۰۴ شهروند کاشانی به دست آتش‌نشانان در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در سال ۱۳۹۹ آتش‌نشانان طی عملیات‌های صورت گرفته جان ۷۰۴ نفر را نجات دادند.

نجات ۷۰۴ شهروند کاشانی به دست آتش‌نشانان در سال ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدعلی پیراسته امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه، ۲ هزار و هشت و ۳۰ عملیات در سال ۹۹ انجام‌شده است، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۲۶ مورد آتش‌سوزی و ۲۰۰۴ حادثه در شهرستان حادث شد که‌ آتش‌نشانان طی عملیات صورت گرفته جان ۷۰۴ نفر را نجات دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مهم‌ترین علل آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در سال گذشته، اتصالی برق و بی‌احتیاطی در افروختن آتش و نشت مایعات قابل اشتعال بوده و بیشترین آمار حریق‌های مربوط به آتش‌سوزی تصرفات مسکونی، ضایعات و فضای سبز بوده است.

وی ضمن اعلام ۸۷۵۷۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و نجات جان ۷۰۴ نفر در عملیات‌ها به دست آتش‌نشانان کاشانی عنوان کرد: در حوادث و حریق‌های اطلاع داده‌شده به سازمان در سال قبل ۱۹۰ نفر شامل ۱۴۹ مرد و ۴۱ زن مصدوم و ۳۲ نفر شامل ۲۷ مرد و ۴ زن فوت شدند که ۱۶ نفر از فوتی‌ها مربوط به تصادف‌های خارج از محدوده شهری و عملیاتی سازمان بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول