اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

پویش «رسانه صالح، تربیت صالح» راه‌اندازی شد

پویش «رسانه صالح، تربیت صالح» به همت کمیته رسانه جشنواره صالح راه‌اندازی شد و این پویش تا پایان فروردین ادامه دارد.

پویش «رسانه صالح، تربیت صالح» راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، جشنواره بزرگ «صالح» در دو بخش فیلم کوتاه و مستند در محورهای سیره، نحوه شهادت امامزاده صالح (ع) و تاریخ ساخت بقعه مبارکه، کرامات حضرت، تحلیل توحید و امامت و رابطه آنها، برکات عبادات و توسلات به همت آستان امامزاده صالح (ع) برگزار می‌شود.

ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره صالح

به گفته رسول صانعی، دبیر جشنواره بزرگ صالح تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. همچنین به منظور فراگیری و اهمیت این جشنواره، پویش «رسانه_صالح_تربیت_صالح» در فضای مجازی به همت کمیته رسانه جشنواره صالح راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی «رسانه_صالح_تربیت_صالح» در اینستاگرام

در این پویش افراد می‌توانند تا پایان فروردین ماه با مضامین مختلف در رابطه با احسان و کمک به یکدیگر روی برگه A۴ هشتگ «رسانه_صالح_تربیت_صالح» را نوشته و با آن عکس بیندازند و تصاویر را به آدرس @SALEH_FILM۱۳۹۹ در اینستاگرام ارسال کنند. به پنج نفر از افرادی که در این پویش شرکت کنند، به قید قرعه هدایای نقدی اعطا خواهد شد.

به گزارش فارس، جشنواره بزرگ صالح از نیمه اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا نیمه اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول