اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی تعدادی مهمانپذیر ارزان در تهران با امکانات و شرایط ایده‌ال

پیدا کردن یک مهمانپذیر ارزان در تهران با وجود تنوع و تعددی که در میان این مکان‌های اقامتی وجود دارد کار راحتی نیست. برای آنکه جست و جوی شما در این‌باره راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود یک روش موثر وجود دارد. این روش بدین صورت است که شما اطلاعات و موقعیت مکانی تعداد زیادی از انواع اقامتگاه‌های ارزان در تهران را دریافت و سپس بر اساس بودجه، سلیقه و مدت اقامت خود یکی از آنها را رزرو می‌کنید.

معرفی تعدادی مهمانپذیر ارزان در تهران با امکانات و شرایط ایده‌ال

در این مقاله ما تعداد قابل توجهی مهمانپذیر ارزان را که شرایط مطلوبی دارند برای شما گلچین کرده‌ایم و اطلاعات کاملی از آنها را در اختیار شما قرار داده‌ایم. این اطلاعات قطعا راهگشای شما برای یک انتخاب مطلوب خواهد بود.

 ایرانفرد

اگر شما اهل خرید کردن و گشت و گذار در فروشگاه‌ها هستید مهمانپذیر ایرانفرد محل اقامت مناسبی برای شما خواهد بود زیرا این اقامتگاه در نزدیکی بازار بزرگ تهران واقع شده است. اقامتگاه ایرانفرد به تازگی بازسازی شده  و شما در این مکان می‌توانید با خیال راحت از بابت جدید بودن امکانات آن اقامت داشته باشید. موقعیت مکانی اقامتگاه ایرانفرد در تهران در خیابان ناظم الاطبا در قسمت پشت خیابان سعدی جنوبی ا‌ست. دسترسی آسان و نزدیک بودن به خطوط مترو و بی آر تی از جمله مزایای اقامت در مهمانپذیر ایرانفرد است. شما با اقامت در هر یک از اتاق‌های ایرانفرد مبلغ کمی را پرداخت می‌کنید و از امکانات زیر برخوردار می‌شوید:

شوفاژ
یخچال
میز
پک لوازم بهداشتی

 

خانه تهران

به جرات می‌توان گفت مهمانپذیر خانه تهران با امکانات و ویژگی‌هایی که دارد یک سر و گردن از دیگر اقامتگاه‌ها در تهران بالاتر است. این مهمانپذیر فضای نسبتا بزرگی دارد و دارای 33 اتاق در 4 طبقه است. اگر در طول اقامت خود در این اقامتگاه، قصد خرید مانتو و لباس زنانه را داشتید حتما به مراکز خریدِ واقع در خیابان هفت‌تیر سر بزنید. مهمانپذیر خانه تهران برای کسانی که اهل رفتن به مکان‌های تاریخی هستند بسیار جذاب است زیرا به موزه‌های ملک‌الشعرای بهار، هنرهای اسلامی و عکاسخانه شهر بسیار نزدیک است.

بعثت

مهمانپذیر بعثت در ترمینال جنوب تهران واقع شده؛ بنابراین برای آن دسته از مسافرانی که از طریق ترمینال جنوب، قصد برگشت به شهر خود را دارند بسیار مناسب است. شما با انتخاب مهمانپذیر بعثت به عنوان محل اقامت خود می‌توانید به آسانی به سایر نقاط تهران رفت و آمد کنید زیرا این اقامتگاه در قسمت مرکزی تهران قرار گرفته و به خطوط مترو و اتوبوس بسیار نزدیک است. خطوط حمل و نقل عمومی نزدیک به اقامتگاه بعثت شامل خطوط اتوبوس مولوی، مختاری، میدان خراسان و خط مترو 15 خرداد است.

اگر در مهمانپذیر بعثت مستقر شدید حتما به مکان‌های تفریحی، رفاهی و تاریخی زیر سر بزنید و سفر خود را خاطره‌انگیزتر کنید.

پارک بهار
شهر کتاب راه آهن
 مکان‌های تاریخی مانند: موزه دکتر چمران، موزه عمارت کاظمی و کاخ گلستان
 مراکز خرید مانند: بازار بزرگ و مجتمع تجاری ناصر خسرو

بحر خزر

مهمانپذیر بحر خزر از اقامتگاه‌های قدیمی در تهران است که بیش از 30 سال در زمینه اسکان مسافران سابقه دارد. این مهمانپذیر ارزان در تهران به خطوط مترو ملت، امام خمینی، سعدی و خط اتوبوس ملت بسیار نزدیک است. یکی از امتیازات این اقامتگاه نزدیک بودن به مکان‌های تاریخی زیر است که اگر علاقه‌مند به دیدن این مکان‌ها باشید قطعا از اقامت خود لذت بیشتری خواهید برد.

عمارت مسعودیه
موزه عبرت
موزه نگارستان
موزه مدرس
موزه صنعتی علی‌اکبر
عمارت امین السلطان
موزه ملی ایران

 اتاق‌های اقامتگاه بحر خزر از نظر امکانات رفاهی ایده‌ال و مجهز به شوفاژ، اینترنت، سرویس بهداشتی، تخت خواب، تلویزیون و ... است.

 

سرو

مهمانپذیر سرو در یکی از خیابان‌های معروف تهران یعنی جمهوری واقع شده است. اقامت در خیابان جمهوری برای شما این مزیت را دارد که می‌توانید تمام نیازهای خود را از طریق خرید از فروشگاه‌های اطراف آن برطرف کنید. مهمانپذیر سرو به مکان‌های مهمی همچون موزه جواهرات ملی، لاله‌زار، موزه آبگینه، کتابخانه امیر‌اعلم و سینما کریستال دسترسی آسانی دارد.

چگونه می‌توان یک مهمانپذیر ارزان در تهران را برای خود رزرو کرد؟

در سامانه آنلاین اسنپ روم انواع متنوعی از اقامتگاه‌ها با شرایط مختلف و قیمت مناسب موجود هستند. رزرو مهمانپذیر با استفاده از اسنپ روم بسیار سریع و آسان صورت می‌گیرد تا نگرانی شما برای اقامت در تهران به حداقل برسد. برای رزرو مهمانپذیر در تهران باید مدت زمان اقامت، مقصد و تعداد مسافر را مشخص کنید. پس از آنکه این موارد را تعیین کردید اسنپ روم لیستی از اقامتگاه‌های ارزان را به شما پیشنهاد می‌دهد تا بر اساس بودجه و شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

انتخاب یک مهمانپذیر ارزان در تهران باید بر اساس شناخت و تحقیق کافی شما صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است انتخاب شما چندان رضایت‌بخش نباشد. بعثت، بحر خزر، سرو، خانه تهران و ایرانفرد از جمله موارد مناسب برای اقامت شما در تهران هستند که از نظر موقعیت مکانی، امکانات و قیمت از شرایط مطلوبی برخوردارند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول