اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مدت زمان گرفتن مدرک icdl

عبارت ICDL کوتاه شده عبارت International Computer Driving License می ‌باشد. ای سی دی ال بیانگر هفت مهارت اصلی برای استفاده از کامپیوتر است که به وجود آمدن سازمانی را نتیجه شده است که وظیفه آن تایید مهارت افراد است.

مدت زمان گرفتن مدرک icdl

icdl  چیست ؟

عبارت ICDL کوتاه شده عبارت International Computer Driving License می ‌باشد. ای سی دی ال بیانگر هفت مهارت اصلی برای استفاده از کامپیوتر است که به وجود آمدن سازمانی را نتیجه شده است که وظیفه آن تایید مهارت افراد است.

این تایید مهارت با برگزاری آزمون icdl صورت می‌گیرد.

همان طور که گفته شد این مدرک هفت مهارت جامع و کلی را شامل می‌شود که این مهارت های هفت گانه عبارت هستند از:

۱ – مفاهیم بیسیک و اولیه در آی تی و فناوری اطلاعات

در مرحله اول کسانی که می‌خواهند مدرک ای سی دی ال را اخذ کنند باید یک دانش کلی برای استفاده از کامپویتر و کار کردن با نرم افزار ها و سخت افزار های آن داشته باشند. بتوانند با نتورک های اطلاعاتی کار کنند و برنامه های کاربردی که روزانه نیاز به استفاده از آن ها را داریم را با کامپیوتر بشناسند و کار با آن ها را یاد بگیرند.

۲ – دانستن مفهوم ویندوز، توانایی استفاده کردن و منیج کردن فایل ها

کسانی که مهارت های هفت گانه ای سی دی ال را دارند می‌توانند فایل ها و پوشه ها را مدیریت کنند و می‌توانند روی ویندوز تنظیماتی انجام دهند. کات، کپی، دیلیت و ... فایل ها جزو کار هایی است که در این مهارت ای سی دی ال باید قادر به انجام آن باشید.

۳ – آشنایی با واژه پردازی و آشنایی با نرم افزار Microsoft Office Word

نرم افزار ورد جامع ترین و کامل ترین نرم افزار واژه پردازی است که یکی از مهم ترین مهارت های ای سی دی ال می‌باشد.

۴ – آشنایی با نرم افزار Microsoft Office Excel

از دیگر لازمه های اخذ مدرک ای سی دی ال آشنایی کامل با نرم افزار اکسل، دانستن نحوه ایجاد، ویرایش، کپی، حذف و ... انواع جدول ها و ایجاد انواع توابع روی خانه های این جدول هاست.

به این منظور باید بدانید چگونه از فرمول های ریاضی برای ایجاد توابع استفاده نمایید.

۵ – آشنایی با نرم افزار Microsoft office Access

 این مهارت را برای ایجاد و ویرایش پایگاه های داده باید کسب نمایید.

۶ – آشنایی با پرزنتیشین و نرم افزار Microsoft Office Power Point

شخص دارند مدرک ای سی دی ال می‌تواند به راحتی با کمک نرم افزار پاور پوینت اسلاید های مختلف ایجاد نماید و مطالب را به مخاطبان خود ارائه کند.

۷ – امکان برقراری ارتباط و کسب اطلاعات

در این مهارت، دارنده مدرک ای سی دی ال می‌تواند در اینترنت جستجو کند، از طریق ای میل با سایرین ارتابط برقرار کند و نحوه ارسال و دریافت ایمیل و محافظت از فایل های ضخصی خود را بداند.

مدرک icdl

خیلی از سازمان ها و ارگان ها داشتن مدرک ای سی دی ال را جزو ملزومات انجام هر کار اداری می‌دانند و استخدام کارمندان خود را تنها با ارائه گواهینامه ICDL انجام می‌دهند و کسانی که مدرک کامپیوتر ICDL ندارند و یا برای اخذ مدرک ICDL اقدام نکرده اند را در مصاحبه های شغلی رد می‌کنند.

برای دریافت مدرک آی سی دی ال ها با شماره تماس های 02166919634 الی 6 تماس گرفته و یا روی لینک زیر کلیک کنید

مدرک ICDL

برخی ارگان ها که گرفتن مدرک ICDL برای استخدام در آن ها جزو ضروریات محسوب می‌شود در ادامه آمده اند:

حکم سر دفتری و دفتر یاری
اداره ثبت و اسناد
سازمان آموزش و پرورش
قوه قضاییه و شورای حل اختلاف
بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری
شرکت های بیمه
شهرداری
اداره های مختلف اعماز برق و گاز و ...
شرکت نفت
انواع شرکت های خصوصی

در ادامه می‌توانید یک نمونه مدرک ICDL را مشاهده نمایید:

هزینه مدرک icdl

هزینه مدرک ICDL شاید دغدغه بسیاری از کسانی باشد که علاقمند به دریافت این مدرک کامپیوتر هستند. خوب است بدانید که هزینه دریافت مدرک ICDL در اموزشگاه ها بسیار ناچیز است و اگر از قبل اطلاعات کافی برای شرکت در این ازمون داشته باشید مشکلی از بابت پرداخت هزینه های ازمون نخواهید داشت.

مسئله دردسرساز، پرداخت هزینه کلاس های مهارت های هفت گانه است که با توجه به اموزشگاهی که برای دریافت آموزش ها به آن مراجعه می‌نمایید تعرفه متفاوتی وجود دارد.

با توجه به این مسئله ما آموزشگاه ICDL آریا تهران را به شما معرفی می کنیم. برای شرکت در دوره ها با شماره تماس های 02166919634 الی 6 تماس گرفته و یا روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره ICDL

هزینه مدرک icdl فنی حرفه ای

همان طور که می‌دانید مدرک ICDL  که از مراکز و آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش کامپیوتر در ایران دریافت می‌کنید برای استخدام در تمام مراکز و ادارات داخلی معتبر هستند اما مدرک ICDL فنی حرفه ای، امکان ترجمه دارد و دارای اعتبار بین المللی می‌باشد.

برای ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای باید در ابتدا یکی از آموزشگاه های آزاد زیر مجمعه فنی حرفه ای را انتخاب کنید تا بتوانید به کمک پرتال های این آموزشگاه ها به آزمون اصلی فنی حرفه ای دست پیدا کنید.

آموزشگاه آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در غرب تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 02166919634 الی 6 تماس بگیرید.

آموزش ICDL

برای دریافت خدمات آموزشی حرفه ای بصورت حضوری، آنلاین و مجازی حتما وارد وب سایت آریا تهران شوید. در این وب سایت تمام خدمات لازم از جمله، فیلم آموزشی، جزوات، کتاب، دوره های حضوری و آنلاین و.... برای شما تدارک دیده شده است.

همچنین برای دسترسی سریع تر به آموزش رایگان مهارت های هفتگانه می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

آموزش Icdl

خرید مدرک ICDL

بسیاری افراد در طی اقداماتی سودجویانه شما را به خرید مدرک ICDL ترغیب می‌نمایند. به یاد داشته باشید که موسسات یا افرادی که این مدارک را به شما می‌فروشند شاید بتوانند در ظاهر مدرک فنی حرفه ای را جعل نمایند اما با یک استعلام گرفتن ساده از مدرک می‌توان به جعلی بودن آن پی برد.

علاوه بر آن، در صورتی که بدون داشتن مدرک ICDL و مهارت های هفت گانه آن، از مدرک جعلی برای استخدام در سازمانی استفاده نمایید، در دراز مدت و در طول کار به مشکل خواهید خورد چرا که نحوه استفاده از این مهارت ها را نمی‌دانید.

ضمن این که جعل مدرک برای استخدام در یک سازمان از نظر شرعی، قانونی و عرفی نیز دچار مشکل است. پس بهتر است از روش های معمول و منطقی اخذ مدرک ای سی دی ال استفاده کرده و سراغ روش هایی مانند خرید مدرک ای سی دی ال نروید.

دریافت مدرک ای سی دی ال در صورت استفاده از امکانات مناسب که به صورت رایگان نیز در اختیار شما قرار دارد بسیار ساده است و نیازمند تلاش چندانی نیست.

مدرک icdl رایگان

آزمون های آنلاینی که در آموزشگاه ها گرفته می‌شوند معمولا نیازی به پرداخت هزینه ندارند و در صورت قبولی به شما مدرک ICDL رایگان ارائه می دهند. کافی است تا عبارت: « آزمون آنلاین ICDL با مدرک » را در موتور جستجوی خود سرچ کنید تا بتوانید به یکی از مراکز معتبر ارجاع داده شوید. اما برای دریافت مدرک ICDL فنی حرفه ای می‌بایست هزینه ثبت نام در این آزمون را پرداخت نمایید.

دریافت مدرک icdl فوری

با استفاده از دوره ها و کلاس های فشرده، چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری، می‌توانید مدت زمان گرفتن مدرک ICDL خود را به حداقل برسانید. در واقع دریافت مدرک ICDL فوری آن قدر ها هم کار سختی نیست فقط کافی است که در مدت زمان کمی به شکل فشرده برای آن تلاش نمایید.

برای دریافت مدرک icdl فوری اصفهان، تهران، تبریز، شیراز و یا هر کجای ایران که سکونت دارید کافی است که دوره های آموزشی مهارت های هفت گانه آی سی دی ال را به صورت انلاین خریداری کرده و آن ها را مطالعه نمایید.

به طور کلی اگر ازمون انلاین یا حضوری ای سی دی ال را در یک مرکز معتبر انجام دهید طولی نخواهد کشید که مدرک شما آماده می‌شود. در واقع شما پس از دو یا سه روز بعد از اتمام آزمون خود در صورت کسب نمره قبولی می‌توانید مدرک آی سی دی ال خود را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به استخدام در دفاتر و ادارات مختلف نمایید.

گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه؟  

مدت زمان گرفتن مدرک ICDL یکی از سوالات اکثر کسانی است که به علل مختلف به این مدرک نیاز دارند. اکثرا افراد دوست دارند در حداقل زمان ممکن این مدرک را به دست بیاورند و مهارت های هفت گانه ICDL را بیاموزند.

مدت زمان گرفتن مدرک icdl

حقیقت امر این است که مدت زمان گرفتن مدرک ای سی دی ال کاملا به شخص شما وابسته است و تنها سرعت شما در این امر تاثیر گذار است. از زمانی که شروع به کسب اطلاعات برای شرکت در آزمون ای سی دی ال می‌کنید تا زمانی که در ازمون شرکت کرده و نمره قبولی را کسب می‌نمایید چه قدر زمان نیاز دارید؟‌

برخی افراد از قبل اطلاعات بسیار زیادی دارند، برخی افراد سرعت یادگیری بیش تری دارند. برخی افراد در کلاس های فوق فشرده شرکت می‌کنند و خیلی افراد برعکس کلاس ها را با فاصله زمانی خیلی زیاد از یک دیگر طی می‌کنند.

خیلی افراد هر هفت مهارت را به صورت یک جا امتحان می‌دهند و برعکس افرادی هم هستند که در هر برحه زمانی فقط در یکی از ازمون های هفت گانه مهارت های ICDL شرکت می‌کنند. همه این ها مواردی هستند که روی مدت زمان گرفتن مدرک ICDL  تاثیر مستقیم می‌گذارند.

مدرک icdl غیر حضوری

همان طور که پیش تر گفته شد یکی از روش های شرکت در کلاس های اموزشی مهارت های هفت گانه ICDL این است که این دوره ها را به صورت مجازی بگذرانید. همچنین شما می‌توانید با دادن آزمون آنلاین، مدرک ICDL غیر حضوری خود را کسب نمایید.

دریافت مدرک icdl بدون کلاس

اگر احساس می‌کنید که برای دریافت مدرک ICDL به مشکل نخواهید خورد، قبلا در کلاس های آموزشی مهارت های هفتگانه ICDL شرکت کرده اید و یا مطالعات گسترده ای در زمینه این هفت مهارت داشته اید که به شما کمک خواهد کرد آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید و یا این مهارت ها را به صورت خود آموز به طور کامل یاد گرفته اید، نیازی به شرکت در کلاس های آموزشی ICDL نخواهید داشت و می‌توانید برای دریافت مدرک ICDL رایگان اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد وب سایت wwww.aryatehran.com شوید.

همچنین برای استفاده از آزمون آنلاین رایگان و فیلم های آموزشی می توانید از وب سایت www.tele-teachers.com استفاده کنید.

شماره تماس: 02166919634 الی 6

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول