اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان نشست‌های انتخاباتی در گچساران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: تمامی افراد که میزبان چنین جلسات و سخنران این مراسمات هستند برای آنها در روز گذشته پرونده کیفری صورت گرفت و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان نشست‌های انتخاباتی در گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هفتاد و هفتمین نشست ستاد کرونا شهرستان به ریاست فرمانداری و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست حجت الاسلام محمد صدار ادیبان با تقدیر و تشکر از فرماندار گچساران گفت:  یک موضوعی که باید تذکر داده شود نشست های انتخاباتی است که هم اکنون در حال برگزاری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ادامه داد: همه کاندیداها متاسفانه در حال برگزاری نشست های سیاسی در منازل  شخص هستند.

 وی با بیان اینکه گرچه این نشست ها را محدود کرده اند اما متاسفانه در حال برگزاری است، افزود: تمامی افراد که میزبان چنین جلسات و سخنران این مراسمات هستند برای آنها در  روز گذشته پرونده کیفری صورت گرفت و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

 ادیبان عنوان کرد: آن چیزی که امروز مورد گلایه است حضور مدیران در این نشست های انتخاباتی است گرچه تذکراتی داده شد اما باز هم حضور مدیران در این نشست ها مشاهده می شود.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطرنشان کرد: آن شخصی که مسئولیت دارد نباید درمسائل انتخاباتی ورود کند چرا که یک مدیر ۲۴ساعته مدیر است و باید به بهترین شکل به مردم خدمت کند.

 انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول