اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی جدید تیم والیبال پیکان مراسم معارفه‌اش را لغو کرد

سرمربی جدید تیم والیبال پیکان از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا مراسم معارفه‌اش را لغو کنند.

سرمربی جدید تیم والیبال پیکان مراسم معارفه‌اش را لغو کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری از مربیان با سابقه والیبال و بازیکن اسبق تیم والیبال پیکان و تیم ملی روز گذشته با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با اکبر محمدی مدیر عامل باشگاه رسما سکان هدایت تیم والیبال پیکان را در دست گرفت. 

قرار بود امروز ساعت 14 مراسم معارفه پیمان اکبری در محل این باشگاه برگزار شود، اما این مراسم به درخواست سرمربی جدید خودروسازان لغو شد. اکبری اخیراً به دلیل ابتلا به کرونا از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد و در انتظار تست جدید است.

اکبری با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: با وجود اینکه روز گذشته تست دادم و جواب تست هم منفی بود، اما برای جلوگیری از بروز هرگونه حاشیه برای باشگاه پیکان و تیم ملی امروز با مسئولان باشگاه تماس گرفته و درخواست کردم تا مراسم معارفه را به تعویق بیاندازند که خوشبختانه پیشنهادم با موافقت مسئولان همراه بود.

اکبری که سابقه حضور به عنوان بازیکن و مربی در پیکان را دارد در عرصه مربیگری با پیکان عناوینی چون سومی باشگاه‌های جهان، قهرمانی باشگاه‌های آسیا و  لیگ برتر والیبال کشور را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول