اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کاپیتان تیم ملی در ارومیه/ خوش‌خبر: معروف نیاز به استراحت دارد

کاپیتان تیم ملی والیبال پس از قهرمانی همراه با تیم باشگاهی‌اش در چین به ایران بازگشت.

کاپیتان تیم ملی در ارومیه/ خوش‌خبر: معروف نیاز به استراحت دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران این روزها در شرایطی برگزار می‌شود که نفراتی همچون سعید معروف، سید محمد موسوی، بردیا سعادت، میلاد عبادی‌پور و ولادیمیر آلکنو و توتولو در تمرینات حضور ندارند.

امیر خوش ‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد زمان اضافه شدن این نفرات به اردوی تیم ملی اظهار داشت: سعید معروف که چندی پیش توانست همراه با تیم بایک موتور عنوان قهرمانی لیگ چین را کسب کند به ایران بازگشته و هم‌اکنون در ارومیه است. از آلکنو خواسته‌ام که زمان دقیق حضور لژیونرها را مشخص کند و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: معروف بیش از یک سال ایران نبود و نیاز داشت که خانواده‌اش را ببیند. ضمن اینکه او نیاز به استراحت هم دارد و تا چند روز آینده باید تست کرونا بدهد و پس از آن قطعاً به جمع سایر نفرات اضافه خواهد شد. میلاد عبادی‌پور و محمد موسوی هم در لیگ‌های لهستان و ایتالیا درگیر مسابقات باشگاهی هستند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: بردیا سعادت همزمان با سعید معروف به ایران رسید و احتمالاً پس از دادن تست کرونا و تا 3 روز آینده درصورت منفی بودن تست کرونایش به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. آلکنو و توتولو هم درگیر مسابقات تیم زنیت کازان هستند و در پایان کارشان بلافاصله ایران خواهند آمد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول