اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: یکی از تیم‌های مدعی نیم‌فصل دوم می‌شویم / فرشاد آرپی‌جی زن ذوب آهن است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قول می‌دهم یکی از تیم‌های مدعی نیم‌فصل دوم باشیم.

حسینی: یکی از تیم‌های مدعی نیم‌فصل دوم می‌شویم / فرشاد آرپی‌جی زن ذوب آهن است

سیدعبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیم ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت آبادان در اولین بازی سال 1400 اظهار داشت: از سوم عید تمریناتمان را به صورت خیلی جدی شروع کردیم. بعد هم به اردو رفتیم و صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. یک بازی دوستانه و سخت را با سپاهان انجام دادیم که نتیجه خوبی گرفتیم. پیش بینی می‌کردیم که نتیجه خوبی هم مقابل صنعت‌نفت بگیریم اما به هرحال بازی با یک گل تمام شد.

وی افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما موقعیت‌های زیادی خراب کردیم. به دنبال یک بازی هجومی بودیم. کادرفنی روی این نکته خیلی تاکید داشت که بازی را خوب شروع کنیم و با بدنسازی خوبی از ابتدای سال کردیم، بازی را تا دقیقه 90 خوب کنترل کنیم. فکر می‌کنم به خوبی اهداف کادرفنی را اجرا کردیم و توانستیم به 3 امتیاز برسیم تا عیدی خوبی به هواداران داده باشیم.

حسینی در مورد اینکه با برد 6 بر 2 مقابل سپاهان الان انتظارات از ذوب‌آهن بالا رفته و با این حساب فکر می‌کند این تیم چه جایگاهی را در پایان فصل به دست می‌آورد، گفت: دربی اصفهان همیشه داغ است. هر چند سپاهان 4 بازیکن ملی‌پوش خودش را نداشت اما آن‌ها در واقع دو تیم دارند. هم بازیکنان با کیفیتی در ترکیب اصلی دارند و هم نیمکتشان قوی است. بازی با سپاهان همیشه سخت است. خداراشکر با اینکه در بدنسازی بودیم و بدن‌ها تحت فشار بود، نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. با برنامه‌ریزی و حساب شده بازی کردیم. موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شد و توانستیم این نتیجه خوب را رقم بزنیم.

وی  تصریح کرد: الان نمی‌توان قولی داد اما تلاش می‌کنیم که حتما به نیمه بالای جدول برسیم. قطعا در ادامه لیگ خیلی محکم‌تر و قوی تر جلو می‌رویم. قول می‌دهم یکی از تیم‌های مدعی نیم‌فصل دوم باشیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد مقایسه تیم فعلی با تیم نیم‌فصل اول، عنوان کرد: در نیم‌فصل اول در خیلی از بازی‌ها مستحق برد بودیم اما متاسفانه یا با اشتباه داوری یا با اتفاقاتی که بدشانسی هم جزو آن‌ها بود نتوانستیم نتیجه‌ای که خودمان انتظارش را داشتیم بگیریم در صورتیکه بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم بردهای ما در سال جدید ادامه داشته باشد تا بتوانیم دل هوادارانمان شاد کنیم.

حسینی در مورد گل‌های از راه دور فرشاد محمدی‌مهر که باعث شده او را با روبروتو کارلوس مقایسه کنند، اظهار داشت:‌ فرشاد یکی از بازیکنان توانمند و مهره‌های اصلی تیم ما است. به غیر ضربات ایستگاهی که می زند، فوتبال خیلی خوبی را هم به نمایش می‌گذارد و هرچه کادرفنی از او می‌خواهد را به نحو احسن انجام می‌دهد. این هم توانمندی یک فوتبالیست است. فرشاد طور خاصی به توپ ضربه می‌زند که گرفتنش برای دروازه‌بان‌ها کار ساده‌ای نیست. بله، در این چند وقت به او لقب روبرتو کارلوس داده‌اند. ما خودمان به او آرپی‌جی زن می‌گوییم!

مدافع ذوب‌آهن در مورد شرایط خودش عنوان کرد: خداراشکر از وقتی کادرفنی جدید اضافه شده خیلی روی بحث بدنی تیم تمرکز کرده تا بازیکنان به سطح دوندگی بالاتری برسند. ما از تعطیلات عیدمان زدیم، در اردو بدنسازی و تمرین می‌کردیم. حتی روز بازی با سپاهان هم تمرین و بعد از ظهر بازی کردیم. از نظر بدنی کلا همه تیم آماده است. من هم سعی می‌کنم وظایفی که کادرفنی به من می‌سپرد را انجام بدهم و به نتیجه‌گیری تیم کمک کنم. بازیکن باید در خدمت تیم باشد.

وی در مورد تعطیلات دوباره لیگ برتر گفت: این شرایط، کار را برای همه سخت می کند. فاصله‌ها و تعطیلی‌های زیاد باعث می‌شود تیم از نظر بدنی افت کند و فشارها زیاد می‌شود. با اینحال ما گام محکمی برداشته‌ایم. با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر می شویم تا نتایج و جایگاه خوب و در خور شان ذوب‌آهن را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول