اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتقال میدان‌ میوه و تره‌بار پروژه فراموش شده مرکز مازندران

انتقال میدان‌ میوه و تره‌بار ساری قرار بود پیش از فصل برداشت مرکبات سال 98 انجام شود اما با ورود به سال 1400 همچنان با اما و اگر همراه است.

انتقال میدان‌ میوه و تره‌بار پروژه فراموش شده مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شاید بارها و بارها در رسانه‌ها بحث آغاز عملیات و تکمیل پروژه میدان بار ساری که بار ترافیکی شدیدی در کمربندی شمالی این شهر ایجاد می‌کند رسانه‌ای شده است.

حتی برخی از مسؤولان از جمله فرماندار ساری تصمیم به پلمب این مرکز گرفته بود و این موضوع را حتی رسانه‌ای کرده است.

اولتیماتوم‌های فرماندار ساری برای انتقال میدان بار به ثمر نرسیده و متولیان امر در میدان بار ساری نسبت به ترک محل تمکین نکرده‌اند.(بیشتر بخوانید)

عدم تکمیل پروژه میدان بار ساری یکی از بهانه‌های فعالان صنفی است که اولتیماتوم فرماندار ساری نشان می‌دهد که نیمه‌کاره بودن مجموعه جدید بهانه‌ای بیش نیست.

فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران خوب به یاد دارند که متولیان امر در میدان بار ساری جلوی رسانه‌ها و افکار عمومی قول داده بودند تا پایان تابستان سال ۹۹ و پیش از شروع برداشت مرکبات نسبت به انتقال میدان بار ساری اقدام کنند.

 

فصل برداشت مرکبات به اتمام رسیده و نزدیک به برداشت دیگر محصولات جدید باغی در استان مازندران هستیم اما از انتقال و خروج میدان بار در ساری خبر نیست.

عملیات اجرایی میدان بار ساری سال ۸۶ آغاز شده است و به نظر می‌رسد این پروژه جز قدیمی‌ترین پروژه‌ها که در مرکز استان مازندران به بهره‌برداری نمی‌رسد.

بحث انتقال میدان بار ساری پس از تعیین اولتیماتوم توسط فرماندار ساری در شورای تامین مطرح شده و پس از آن فرماندار ساری چندان تمایل به پاسخگویی در این ارتباط نداشته است.

موضوع را از طریق احمد حسین‌زادگان استاندار مازندارن در نشست خبری پیگیری کردیم که وی در این زمینه اظهار کرد: میدان بار ساری در حال حاضر برای مردم منطقه مشکل ایجاد کرده، ۹۰ درصد کارها برای جابه‌جایی انجام شده، یک سری مسائل وجود دارد که فرماندار و اعضای هیأت مدیره باید حل کنند.

وی با اعلام اینکه انتقال میدان بار ساری حق مردم ساری و منطقه است،گفت:  واقعا مردم از این بابت آزار می‌بینند.

برای دریافت آخرین وضعیت انتقال میدان بار ساری با فخرآوران رئیس هیأت مدیره میدان بار ساری صحبت کردیم که وی از برگزاری جلسه در تاریخ ۲۱ فرودین ماه سال جاری خبر داد و گفت: نتایج این جلسات را اطلاع‌رسانی می‌کنم.

البته کمربندی شمالی ساری گره‌های ترافیکی دیگری مثل پروژه در دست ساخت روگذر سه راه جویبار را در پیشانی خویش دارد که در حال حاضر مهم‌ترین موضوع بحث انتقال کمربندی ساری است که طی دو سال اخیر با اما و اگرهایی همراه شده است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول