اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم در رفراندوم تشییع پیکر مطهر سردار دلها نفرت خود را از آمریکا اعلام کردند

بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم در رفراندوم تشییع پیکر مطهر سردار دلها، به نظام و رهبری اعلام وفاداری و نفرت خودشان را از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

مردم در رفراندوم تشییع پیکر مطهر سردار دلها  نفرت خود را از آمریکا  اعلام کردند

 خبرگزاری فارس ـ ابوالفضل فخرالاسلام؛ آقای روحانی هر از چند گاهی برای مشغول کردن اذهان از مشکلات عدیده مردم و فرار از پاسخگویی از بی‌تدبیری‌های صورت گرفته موضوع رفراندوم را مطرح می‌کند در صورتی که طبق اصل ۵۹ قانون اساسی رفراندوم سازوکار خاصی دارد.

طرح رفراندوم در شرایطی که سیاست سازش با غرب شکست خورده و نتیجه برجام و تلاش دیپلماسی خنده تقریباً هیچ می‌باشد به طور قطع برای فرار رو به جلو و انحراف افکار عمومی از کارنامه خالی و ناتوانی دولت از حل مشکلات کوچک از جمله موضوع مرغ و روغن است.

موضوعی که طرفداران غرب از جمله رئیس جمهور برای رفراندوم قابل طرح می‌دانند مسئله مذاکره با آمریکا است که همه مردم و در راس نظام مقام معظم رهبری به این مذاکرات خوشبین نبوده و نیستند و در عمل هم خیری از مذاکره با آمریکا ندیده‌اند که بار دیگر در رفراندومی شرکت کنند تا در آن خواستار مذاکره با آمریکا باشند.

در نظرسنجی‌های صورت گرفته از جمله از سوی یک موسسه آمریکایی بیش از ۷۰ درصد مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند و از ۳۰ درصد الباقی ۱۲ درصد نیز نظری نداشته‌اند.

رئیس جمهور باید بداند که بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم در رفراندوم تشییع پیکر مطهر سردار دلها، به نظام و رهبری اعلام وفاداری و نفرت خودشان را از آمریکای جنایتکار اعلام کردند. 

رئیس جمهور باید بداند مردم انقلابی ایران عزیز در دوم اسفند ۹۸ در یک رفراندوم تفکر لیبرالیستی و تفاله‌های غرب را به بیرون انداختند، اگر چه عملکرد بسیار بد دولت و مجلس و اعلام تعمدی کرونا در روز قبل از انتخابات از میزان مشارکت مردم کم کرد. 

بر فرض مثال آیا رئیس جمهور کسی است که به نتیجه رفراندوم عمل کند تا کنون به کدام وعده‌اش به مردم عمل کرده است، به طور قطع آقای روحانی می‌داند که اگر توصیه مقام معظم رهبری به مدارا با دولت نبود مجلس انقلابی با رای قاطع مهر عدم کفایت سیاسی را بر پیشانیشان می‌زد و اگر بر فرض محال خواسته رئیس‌جمهور مبنی بر انجام رفراندوم تحقق یابد اولین موضوع آن می‌بایست رفراندوم پاسخگویی آقای روحانی باشد که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد مردم از عملکرد وی ناراضی و درصد کثیری از مردم نیز خواستار برخورد با وی می‌باشند.

در پایان توصیه ما به آقای روحانی این است که در این سه ماه و نیم آخر دولت بابت کم کاریها، بی‌تدبیری‌ها، چشم دوختن‌ها به کدخدا و غربی‌ها، توهین‌های فراوان به منتقدان، فریب مردم با وعده‌های توخالی، معطل کردن و عقب انداختن ۲۰ ساله کشور و از همه مهمتر لطمات زیادی به اعتماد و اعتقاد و باورهای مردم نسبت به اسلام و نظام اسلامی و حکومت دینی وارد آورده از مردم عذرخواهی کرده دست و استغفار به سوی خداوند غفار دراز کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول