اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازنگری در طراحی و ساخت حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد/پی‌گیر مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی هستم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جد پی‌گیر مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی به استان هستم.

بازنگری در طراحی و ساخت حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد/پی‌گیر مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار نوروزی با مسئولان حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه‌های استان باید تبدیل به پایگاههای مهمی برای رشد ارزش‌ها و گفتمان دینی و انقلابی شوند اظهار کرد: حوزه‌ها باید از هر دو کیفی و کمی رشد و ارتقا پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه استان در حوزه‌های علمیه سرسر کشور طلاب و سفیرانی دارد که ظرفیت‌ بسیار خوبی برای حوزه‌های علمیه استان محسوب می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم با مدیریت جدید حوزه‌های علمیه استان مشکلات این حوزه‌ها در سطوح مختلف برطرف شود کما اینکه حرکت‌های خوبی برای رفع مشکلات از سوی مدیریت جدید انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مصوبات سفر آیت‌الله اعرافی را به جد پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید حوزه‌های در حال احداث استان را به خوبی و مطابق با نقشه‌های جدید و الگوهای ناب حوزوی طراحی کرده و بسازیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از پایه‌های انقلاب و اسلام که ترویج معنویت و اخلاق می‌کند حوزه های علمیه هستند خاطرنشان کرد: حوزه علمیه پایگاه عزت و استقلال هر کشوری است  باید در این زمینه کار کرده و سرمایه‌گذاری‌ بیشتری انجام شود.

حسینی در ادامه گفت: در طول تاریخ حوزه‌های علمیه کمک‌کار مردم بوده‌اند همانگونه که اولیای الهی کمک‌کار مردم بوده و آنها را از یوغ استکبار نجات می‌دادند حوزه های علمیه به دنبال عزت مردم و کاهش آلام آنها هستند.

این استاد حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مردم باید بدانند که این پایگاه، پایگاه عزت و شرافت ماست و باید آن را حفظ کنند خاطرنشان کرد: هر جا مردم و حوزه‌های علمیه از همدیگر روی برگرداندند هم مردم و هم حوزه‌ها ضربه دیدند.

نماینده رهبری معظم انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز هم به برکت انقلاب روحانیت در میدان است و هم در پیروزی انقلاب و هم در موفقیت‌هایی بعد از آن داشته نقش موثری را ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز در استان به برکت انقلاب حوزه های علمیه توسعه یافته است یادآور شد: این کارها همه به برکت انقلاب بوده چرا که پیش از انقلاب حوزه علمیه‌ای در استان نداشتیم لذا باید این حوزه نوپا را یاری کرد.

حسینی مصوبات آیت‌الله اعرافی را برای استان بسیار خوب دانست و گفت: باید به جد پیگیری شود تا این مصوبات اجرایی گردند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول