اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مردم در حادثه سراوان راه خود را از آشوبگران جدا کردند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نباید هوشیاری، نجابت و بصیرت مردم را نادیده بگیریم چنان که در حادثه سراوان برخلاف بمباران تبلیغاتی دشمن، مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

مردم در حادثه سراوان راه خود را از آشوبگران جدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده‌ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی، در دیدار سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان و معاونین با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان‌وبلوچستان را از حیث تنوع کاری، پهناور بودن و محرومیت های موجود سخت عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته به گونه ای که نقشه های دشمن علیرغم همه توطئه و تلاش ها نقش بر آب شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: در این بین نباید هوشیاری، نجابت و بصیرت مردم را نادیده بگیریم چنان که در حادثه سراوان برخلاف بمباران تبلیغاتی دشمن مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

آیت الله محامی خواستار ارائه خدمات بیشتر به مردم استان شد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر پاسداری از نظام اسلامی به عرصه های فرهنگی و اقتصادی نیز وارد شده که در این جهت نیازمند رشد و توسعه  فعالیت ها هستیم و یکی از راه های آن جذب سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و ترغیب آنان به سرمایه گذاری در استان سیستان‌وبلوچستان است.

وی بیان داشت: اطلاع رسانی از خدمات و پروژه های در حال انجام و همچنین بیان برنامه هایی که در آینده در دست اجراست می تواند عاملی برای ورود سرمایه گذاران بیشتر به استان شود و در عوض عدم تبلیغ و اطلاع رسانی، انگیزه سرمایه گذاران برای ورود به استان را کاهش خواهد داد.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: حفظ امنیت پایدار در منطقه و ورود به چرخه تولید و اشتغال از جمله وظایف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان برای ایجاد التهاب و اختلاف در منطقه طراحی و برنامه ریزی های متعددی دارند اما در صورت اتحاد و همدلی مردم و مسئولان راه دشواری در پیش نخواهیم داشت.

وی فرهنگ و اقتصاد را دو مولفه مهم در راستای رشد هر منطقه عنوان‌ کرد و گفت: اگر توجه و طرح ریزی داشته باشیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم در همه عرصه ها  موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/3139/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول