اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری: از سازمان لیگ برای برگزاری دربی عدالت می‌خواهیم/ برای ویزای هند انتظار کمک بیشتری از فدراسیون فوتبال داریم

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: همانگونه که در نیم فصل اول حریف اعلام کرد تا قبل از برگزاری دربی تعداد بازی‌های دو تیم باید برابر باشد، اکنون هم موضع پرسپولیس همین است.

شکوری: از سازمان لیگ برای برگزاری دربی عدالت می‌خواهیم/ برای ویزای هند انتظار کمک بیشتری از فدراسیون فوتبال داریم

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس نامه ای برای درخواست از سازمان لیگ مبنی بر اینکه تا زمان برگزاری دیدار عقب افتاده استقلال، دربی پیش رو را برگزار نکند ارسال کرده، اظهار داشت: ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم. نه چیزی زیادتر می‌خواهیم نه کمتر. همانگونه که در نیم فصل اول باشگاه حریف اعلام کرد تا قبل از برگزاری دربی تعداد بازی‌های دو تیم باید برابر باشد، اکنون هم موضع پرسپولیس همین است.

وی افزود: ما هم می‌خواهیم تعداد بازی‌های دو تیم تا قبل از برگزاری دربی برابر باشد. درست مانند اتفاقی که در نیم فصل اول رخ داد، اکنون می خواهیم چنین موردی تکرار شود و برای برگزاری دربی باید تعداد بازی‌های دو تیم برابر باشد. نیازی هم به نامه نگاری نیست و یک بحث روتین و مشخص است. ما می خواهیم همان اتفاقی که دور رفت رخ داد در دور برگشت هم اتفاق بیفتد. تا زمانیکه تعداد بازی های دو تیم برابر نباشد، بازی استقلال و پرسپولیس نباید برگزار شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت صدور ویزای اعضای تیم پرسپولیس به هند برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش‌مان را انجام می‌‌دهیم. این بحث از دست باشگاه خارج و برعهده فدراسیون‌ها و سفارت خانه است. انتظار داریم فدراسیون فوتبال در این زمینه بیشتر به پرسپولیس کمک کند. فدراسیون فوتبال هند، فدراسیون ایران را می‌شناسد. 

شکوری افزود: خودم مدتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون بوده و می دانم کارهای دریافت ویزا را همیشه فدراسیون فوتبال پیگیر می‌کند. ما نمی‌توانیم به فدراسیون هند برای دریافت ویزا نامه بزنیم و ابتدا باید فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری‌ها را انجام بدهد و در مرحله آخر این موضوع از طریق باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود. طبق پیگیری‌های ما ویزای هند برای هر نفر حدود 280 دلار است و در مجموع پرسپولیس باید برای روادید کل کاروان خود حدود 300 میلیون تومان هزینه کند. 

وی درباره اینکه آیا قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای‌ درباره بحث مطرح شده مبنی بر انتقال سند باشگاه پرسپولیس به شرکت شستا در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شود، توضیح داد: من در جریان این موضوع نیستم اما در کل این موضوع به فدراسیون فوتبال و شستا ارتباط دارد و به پرسپولیس ارتباطی ندارد. طبق اطلاع من عزیزی‌خادم پیگیر موضوع است تا مشکلی برای باشگاه پرسپولیس که نقشی در این مساله نداشته، ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول