اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تاکنون 7 هزار دانش‌آموز شهید کشور سرگذشت پژوهشی شدند

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی با اشاره به اهمیت مشارکت 28 هزار دانش آموز کشور در بحث سرگذشت پژوهشی شهدا، گفت: تاکنون هفت هزار دانش‌آموز شهید کشور سرگذشت پژوهشی شدند.

تاکنون 7 هزار دانش‌آموز شهید کشور سرگذشت پژوهشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین میرشریف در نشست خبری دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی با بیان این‌که زبده‌یابی و زبده‌پروری از جمله مهمترین رسالت اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی کشور است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی کردیم در تمام برنامه‌های اتحادیه رویکرد تربیتی را لحاظ کرده و این مهم را در اولویت اجرایی قرار دهیم.

وی با اشاره به عضویت پنج هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسط در اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان یزد، افزود: دارالعباده مفتخر به تقدیم یکهزار شهید دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی یزد در ادامه با بیان این‌که دبیرخانه ملی رویداد همکلاسی آسمانی در این استان راه‌اندازی شده است، گفت: از تعداد ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور حدود هفت هزار شهید سرگذشت پژوهشی شدند و مابقی در دستور کار قرار دارند.

میرشریف استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان را یکی از مهمترین ویژگی فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی در کشور دانست و تصریح کرد: در اجرای فرآیند سرگذشت پژوهشی شهدای دانش‌آموزان کشور ۲۸ هزار دانش‌آموز در قالب گروه‌های چهار نفره مشارکت دارند.

وی با بیان این‌که تاکنون ۳۰۰ شهید دانش‌آموز یزدی سرگذشت پژوهشی شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر اطلاعات تمام شهدای دانش‌آموزی استان در سیستم ثبت و نگهداری می‌شود.

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی تقویت مطالبه‌گری به حق و منطقی بین دانش‌آموزان را از دیگر رویکردهای اجرایی این نهاد انقلابی دانست و بیان کرد: ویژه برنامه «آفتاب ضیافت» با رویکرد تقویت روحیه مطالبه‌گری دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان در استان یزد برگزار می‌شود.

میرشریف با اشاره به اهمیت برنامه‌های تدوین شده در سال ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: رونمایی از سرود همکلاسی آسمانی با محتوای شهدای دانش‌آموز، اجرای طرح آبروی مدرسه، برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، تهیه و چاپ تقویم شهدای دانش‌آموز برای سال ۱۴۰۱ و رونمایی از پرتال همکلاسی آسمانی از جمله برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان یزد و دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول