اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای پویش زنجان همدل 2 برای آزادی زندانیان/ استقبال از برنامه‎‌های نوروزی شبکه اشراق

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تقدیر از نیات خیر مردم مومن استان در مشارکت با پویش زنجان همدل گفت: این پویش با عنوان زنجان همدل 2 تا نیمه ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز آزادی مابقی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشتشان به کانون خانواده خواهد بود.

اجرای پویش زنجان همدل 2 برای آزادی زندانیان/ استقبال از برنامه‎‌های نوروزی شبکه اشراق

سیدمحسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آمادگی کامل شبکه استانی اشراق را برای راه اندازی پویش عید تا عید برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران در ایام مبارک عید مبعث تا میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اعلام و اظهار کرد: قطعا با زندانی شدن یک فرد، لطمه سنگینی بر پیکره خانواه او وارد می شود و این مسئله می‌تواند جامعه را با بحران های فراوانی روبرو سازد.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان با تمام توان و قدرت و با بهره‌گیری از ظرفیت صدا، تصویر، خبر و فضای مجازی به دنبال آزادی حداکثری زندانیان جرائم غیر عمد در این ایام فرخنده و با سعادت خواهد بود.

مدیرکل صدای و سیمای مرکز زنجان با تقدیر از نیات خیر مردم مومن استان در مشارکت با پویش زنجان همدل تصریح کرد: این پویش با عنوان زنجان همدل ۲ تا نیمه ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز آزادی مابقی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشتشان به کانون خانواده خواهد بود که در این طرح هم ۸۷ زندانی آزادسازی خواهند شد.

لطیفی در ادامه با اشاره به استقبال از برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای زنجان گفت: نوروز امسال ۹ هزار دقیقه برنامه پخش شد که شامل برنامه‌هایی از جمله یـاز نفسی، بایرام گجه‌لری، بهار نغمه سی، نغمه‌لر و انسان سالم، مسابقه تلویزیونی زنده، برنامه‌های تامینی، پخش روزانه ۲ فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و دو سریال تلویزیونی درکنار مستندهای نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر بود.

وی افزود: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه‌هایی مانند اولکمیزه بهار گلیپ، بسته‌های آموزشیvox pop-psa در خصوص بیماری کرونا، بوی جوی مولیان، بهارانه، بهار سسی، هزار ترانه و اجرای مشترک مراکز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، به مدت ۴ هزار و ۱۴۰ ددقیقه همراه شنوندگان زنجانی و استان‌های شمالغرب بود.

رئیس رسانه استانی از تولید و پخش بیش از یک هزار و ۹۶ دقیقه برنامه در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: تولید و پخش ۹۰ خبر رادیویی، ۱۲۰ خبر تلویزیونی، ۱۱۶برنامه تولیدی و ۳۶ گفتگوی زنده خبری ره آورد همکاران این معاونت در ایام پایانی سال۹۹ و نوروز بود.

لطیفی برنامه‌های تولید شده در معاونت فضای مجازی را ۲۵۸ مورد اعم از۳ اینفوگرافیک، ۱۸ نماهنگ، ۲۲۸ ویدئو، ۶پوستر و ۳موشن گرافیک بمدت۷۴۴ اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید ۱۶۰ اسلاید و بازپخش۵ هزار و ۷۶۰ مورد از اسلایدهای تولیدی و ارسالی مخاطبان در رادیو نما خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ مورد زیرنویس اطلاع رسانی هم در این ایام از شبکه اشراق پخش شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول