اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درگیری شدید انصاری فرد با سرمربی آ.اک ؛ اگر نمی‌توانی مربیگری کنی چرا می‌مانی؟

رسانه‌های یونانی گزارش دادند که پس از شکست سنگین آ.اک مقابل المپیاکوس انصاری فرد در رختکن با فریاد به سرمربی تیم اعتراض کرد.

درگیری شدید انصاری فرد با سرمربی آ.اک ؛ اگر نمی‌توانی مربیگری کنی چرا می‌مانی؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته آ.اک آتن در خانه مقابل المپیاکوس شکست سنگین و تحقیرآمیز 5 بر یک را تجربه کرد. انصاری فرد که از نیمه دوم وارد مسابقه شد توانست تنها گل آ.اک را به ثبت رساند. (اینجا ببینید)

اسپورت 24 یونان گزارش داد که کریم انصاری فرد پس از این شکست در رختکن با عصبانیت با سرمربی آ.اک صحبت کرد و اظهار داشت: اگر به ما اعتماد نداری و اگر نمی‌توانی تیم را مربیگری کنی چرا در اینجا هستی؟

این رسانه یونانی گزارش داد که طرفداران از این نتیجه بسیار عصبانی هستند و حتی به انتقاد از کاپیتان تیم پرداختند که اگر می‌خواهد فرمانده و رهبر آ.اک باشد، باید این نشان را در زمین به معرض نمایش گذارد.

اوضاع در آ.اک اصلا خوب نبوده و طبق گزارشی که امروز صبح منتشر شد تمام بازیکنان آ.اک با خودروی شخصی و اسکورت پلیس از ورزشگاه خارج شدند.باید دید درگیری انصاری فرد و مانولو خیمنز چه عواقبی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول