اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاظمی: رفع موانع تولید شاه بیت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: رفع موانع تولید شاه بیت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور است و تمام قوا باید توان خود را برای رفع موانع این بخش به کار گیرند.

کاظمی: رفع موانع تولید شاه بیت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: رفع موانع تولید شاه بیت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است و در سایه رونق تولید است که مشکل بیکاری، فقر و... برطرف می‌شود و در سایه رفع این مشکلات ما کاهش آسیب‌های اجتماعی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: توجه به بحث تولید در نام‌گذاری سال‌های گذشته و امسال از سوی مقام معظم رهبری اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد و همه باید توان خود را برای رفع موانع در این بخش به کار گیریم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوای سه گانه باید تمام توان خود را برای حل مشکلات و رفع موانع تولید به کار گیرند و به عنوان مثال قوه مقننه باید ریل‌گذاری‌های قانونی را انجام داده و قوانین زائد را حذف کند و در حوزه نظارت نیز با تمام توان بر حسن اجرای قوانین نظارت داشته باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه نیز در این موضوع می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و با ترتیباتی جلوی تعطیل شدن واحدهای تولیدی را بگیرد.

وی افزود: قوه مجریه که اختیاراتش از همه بیشتر است طبیعتا نقش مهم‌تری در بحث تولید می‌تواند ایفا کند و وسعت اختیارات و توان قوه مجریه به حدی است که دو قوه دیگر کمک‌کننده این قوه هستند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه مجریه می‌تواند ضمن کاهش پروسه صدور مجوز و کوتاه کردن مسیر صدور مجوز برای تولیدکنندگان با جذب سرمایه بخش خصوصی از توان این بخش برای رونق تولید استفاده کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول