اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ناصر قوامی: عارف می‌خواهد به اصلاحات لطمه بزند/ مردم ماجرای ژن خوب را فراموش نکرده‌اند

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من تصور می‌کنم آقای عارفی که دیگر هیچ توجهی به توصیه بزرگان اصلاحات از جمله آقای خاتمی نمی‌کند، مأموریت دارد و هدفش این است که لطمه بزرگی به جریان اصلاحات بزند.

ناصر قوامی: عارف می‌خواهد به اصلاحات لطمه بزند/ مردم ماجرای ژن خوب را فراموش نکرده‌اند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ورود مستقل عارف به انتخابات به مثلث‌آنلاین گفت: من به آقای عارف به عنوان یک برادر دلسوز می‌گویم که برادر من آبروی خودت و اصلاح‌طلبان را حراج نگذار. مردم فهیمده‌اند که شما چه کاره هستید؛ پس چرا می‌خواهی به خودت و اصلاحات ضربه بزنی؟

وی افزود: «من تصور می‌کنم آقای عارفی که دیگر هیچ توجهی به توصیه بزرگان اصلاحات از جمله آقای خاتمی نمی‌کند، مأموریت دارد و هدفش این است که لطمه بزرگی به جریان اصلاحات بزند. او با درنظرداشتن این احتمال که تأییدصلاحیت می‌شود، وارد انتخابات خواهد شد تا با یک رأی بسیار اندک آبروی اصلاح‌طلبان را ببرد. البته این احتمال هم وجود دارد که در ادامه مسیر و هنگامی که نامزد اصلی اصلاح‌طلبان معرفی شد مانند سال92 کنار بکشد».

قوامی در پاسخ به این پرسش انتقاد عارف مبنی بر اینکه در سال 92 اصلاح‌طلبان یک نامزد غیراصلاح‌طلب را به منِ اصلاح‌طلب ترجیح دادند، بیان کرد: «اولا در آن دوره رأی آقای عارف از آقای روحانی بیشتر نبود و حتما اگر نامزد اصلاحات عارف بود، پیروز نمی‌شدیم. ثانیا اگر رأی هم می‌آورد و رئیس‌جمهور می‌شد تردید نکنید که به مراتب بدتر از روحانی عمل می‌کرد؛ کمااینکه در دوره چهارساله نمایندگی‌اش هیچ‌کاری نکرد. او حتی جرئت تشکیل فراکسیونی با نام اصلاحات یا اصلاح‌طلبان را نداشت و اصرار کرد که فراکسیونی بی‌هویت و بی‌ریشه به نام امید تشکیل شود. 130نماینده اصلاح‌طلب در مجلس حضور داشتند و آقای عارف هیچ استفاده‌ای از این ظریف نکرد؛ با چنین اوصافی تصور می‌کنید عارف می‌توانست بهتر از روحانی باشد؟ هرگز!»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عملکرد عارف در دوران معاون اولی‌اش هم اظهار کرد: «آقای عارف معاون اول خوبی هم نبود. بسیاری از نمایندگان مجلس ششم از او دلخور بودند زیرا درهای نهاد ریاست‌جمهوری را به روی همه بسته بود. مهم‌ترین مشکل دولت آقای خاتمی آقای عارف بود. واقعا در دولت آقای خاتمی وزرای خوبی حضور داشتند اما شخص آقای عارف مهم‌ترین اشکال و ایراد دولت اصلاحات بود».

قوامی در پایان درباره میزان اقبال عمومی به عارف در انتخابات پیش رو گفت: «من تصور می‌کنم اگر به فرض محال هیچ نامزدی از سوی اصلاح‌طلبان معرفی نشود و اتفاقا همه اصلاح‌طلبان همه یکسره از آقای عارف حمایت کنند، بازهم رأی نمی‌آورد زیرا مردم کوچک‌ترین خوش‌بینی‌ای به او ندارند و وقتی دیدند که او چهارسال در مجلس دهان خود را بست و هیچ حرفی نزد، تحت هیچ شرایطی به او اعتماد نمی‌کنند. علاوه بر همه اینها بحث‌هایی هم بر سر فرزندش وجود دارد که مردم هنوز یادشان نرفته است که ژن خاندان آقای عارف خوب است و ژن دیگران بد!»

انتهای 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول