اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شورش در زندان «سنت لوئیس» ایالت میزوری آمریکا+فیلم

دهها نفر از زندانیان در شهر «سنت لوئیس» ایالت «میزوری» آمریکا شورش کرده و با شکستن شیشه‌ها اشیاء زیادی را به بیرون پرتاب کردند.

شورش در زندان «سنت لوئیس» ایالت میزوری آمریکا+فیلم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق گفته‌های پلیس ایالت «میزوری» آمریکا، اواخر روز گذشته (یکشنبه) به وقت محلی (اوایل امروز (دوشنبه) به وقت تهران)، حدود ۶۰ زندانی یک مرکز اصلاح و تربیت شهر «سنت لوئیس» شورش کردند و شیشه‌های این زندان را در هم شکستند.

 

 

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، گروهی از زندانیان مرکز اصلاح و عدالت سنت لوئیس اواخر روز گذشته شورش کرده و از داخل زندان اشیایی را به بیرون پرتاب کردند.

طبق این گزارش، مأموران پلیس میزوری، منطقه‌ اطراف زندان سنت لوئیس در میزوری را پس از آشوب در این مرکز اصلاح و عدالت در ساعت ۲۰:۴۵ یکشنبه شب مسدود کردند.

رسانه‌های محلی گزارش کردند که زندانیان از داخل زندان میز، صندلی، رایانه و اشیاء دیگری را به بیرون پرتاب می‌کردند.

برخی تصاویر ویدئویی منتشر شده، زندانیان را در حالی نشان می‌دهد که پلاکاردهایی را به دست گرفته بودند که بر روی آنها نوشته شده بود: «به ما کمک کنید» و شعار می‌دادند: «ما خواهان تاریخی برای تشکیل دادگاه هستیم».

 

 

این اولین بار نیست که در زندان سنت لوئیس شورش می‌شود و پیش از این نیز اواسط بهمن ماه نیز در این مرکز اصلاح شورش صورت گرفت و مسئولان زندان پس از هشت ساعت توانستند با استفاده از گاز اشک‌آور کنترل این مرکز را به دست بگیرند.

قبل از آن نیز، در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی و اوایل ماه ژانویه، صدها زندانی پس از آشوب به یک زندان دیگر منتقل شده بودند.

این مرکز در طبقه چهارم مرکز دادگستری سنت لوئیس قرار دارد و تنها بخش شیشه‌ای آن که به بیرون دید دارد، رو به خیابان است و هیچ حصاری اطراف آن وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول