اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«زیرخاکی» به پخش در ماه رمضان نرسید/ برق نورد جلوی دوربین+ اولین تصاویر

علی رغم تلاش برای پخش فصل دوم «زیرخاکی» در ماه مبارک رمضان، این سریال به پخش نرسید و تصویربرداری آن با حضور «هومن برق نورد» جلوی دوربین همچنان ادامه دارد.

«زیرخاکی» به پخش در ماه رمضان نرسید/ برق نورد جلوی دوربین+ اولین تصاویر

به  گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که نزدیک به سه ماه از آغاز تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا می‌گذرد و گروه به صورت پرفشار مشغول کار هستند، نقش‌آفرینی هومن برق‌نورد در این مجموعه تلویزیونی آغاز شده است.

در شرایطی که هنوز ضبط سریال به پایان نرسیده، برخی برای پخش آن در روزهای پیش رو گمانه‌زنی کرده بودند، اما سختی کار در شرایط کرونا عملا اجازه پخش و تصویربرداری همزمان را نمی‌دهد.

 

 تصویربرداری این سریال از نخستین روزهای سال جدید به صورت فشرده برای پخش از شبکه یک ادامه دارد و عوامل در کرج ساعاتی طولانی در روز را مشغول کار هستند. مراحل فنی سریال از جمله تدوین آن نیز با پیوستن حسن حسندوست به عنوان تدوینگر در حال انجام است.

 

در فصل دوم «زیرخاکی» بازیگرانی همچون هومن برق‌نورد، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی و ستاره پسیانی به جمع دیگر هنرمندان آن پیوسته‌اند. ترکیبی که نشان می‌دهد مخاطبان احتمالاً با سریالی با شخصیت‌های متنوع و قصه‌ای پرماجرا مواجه خواهند شد.

 هومن برق‌نورد که به تازگی جلوی دوربین جلیل سامان رفته، از بازیگران شناخته‌شده تئاتر است که از اواسط دهه هشتاد برای بینندگان تلویزیون و تماشاگران سینما شناخته شده است. سریال‌های «اشک‌ها و لبخندها»،‌ «ساختمان پزشکان»،‌‌ «زمانه»، «دودکش»، «پرده‌نشین» و«دادِستان»  ازجمله آثاری است که برق‌نورد در آنها ایفای نقش کرده است. او همچنین تجربه بازی در چندین فیلم سینمایی ازجمله «یک تکه نان»، «کیفر»، «سرو زیرآب»، «تیغ و ترمه» و «خداحافظ دختر شیرازی» را نیز در کارنامه خود دارد.

 

 داستان فصل اول «زیرخاکی» با تلاش ناکام فریبرز باغ‌بیشه (پژمان جمشیدی) برای خروج از کشور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید.

بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول