اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی مجریان انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد صیانت از آرای مردم را وظیفه شرعی و قانونی دست اندرکاران انتخابات استان دانست.

صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی مجریان انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای دقیق قانون و مقررات و رعایت دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

رئیس ستاد انتخابات استان  اظهار داشت: حرکت در مسیر قانون و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتماد عمومی مردم خواهد شد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان و برگزار کنندگان را امری مهم  و اساسی خواند و گفت: همه اعضای ستاد انتخابات استان و همه مجریان و دستاندرکاران بدون هیچگونه حمایت و جانبداری در مسیر قانون و رعایت دستورالعمل ها فعالیت کرده و از آرای مردم پاسداری و صیانت کنند.

وی حضور حداکثری و گسترد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم دانست و گفت: تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باشد.

جمالی انتخابات پرشور را باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی دانست و افزود: باید تلاش شود انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شان و جایگاه مردم برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: تامین همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است و در این خصوص هیچ موانع و مشکلی نخواهد بود.

در این جلسه مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده براساس برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور و راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر و پرشورتر برگزاری انتخابات در استان را ارائه دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول