اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاهش محدودیت‌ها موجب جولان کرونا در پل‌دخترشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: کاهش اعمال محدودیت‌ها و عدم جدیت و نظارت دستگاه‌های متولی، موجب افزایش آمار کرونا و جولان این ویروس در پل‌دختر شده است.

کاهش محدودیت‌ها موجب جولان کرونا در پل‌دخترشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، منصور کریمی‌فرد عصر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان به تغییر وضعیت کرونایی پل‌دختر از زرد به نارنجی اشاره و اظهار کرد: وضعیت شهرستان پل‌دختر از نظر شیوع ویروس کرونا با هم‌کاری و تلاش دستگاه‌های متولی خوب پیش می‌رفت، اما در اواخر اسفند ماه سال گذشته به دلیل عملیاتی نشدن مصوبات ستاد کرونا به نارنجی تبدیل شد.

وی افزود: برای کنترل این وضعیت جلساتی با حضور شورای تامین شهرستان تشکیل شد و نتیجه این‌که باید ۲ گیت بازرسی مستقر می‌شد که این اقدام قبل از عید سال ۱۴۰۰ با کمک بهداشت و هلال احمر، انجام و از ورود وسایل نقلیه غیر بومی به شهرستان، جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر یادآور شد: جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیربومی به شهرستان پل‌دختر، اقدام موثری بود و وضعیت شهرستان را از قرمز به زرد تبدیل کرد.

کریمی‌فرد افزود: اکنون وضعیت شهرستان به دلیل افزایش روزانه تعداد مبتلایان به سمت نارنجی شدن می‌رود، بنابراین باید در روزهای آینده متولیان امر به چند مورد از جمله بازگشایی مدارس توجه داشته و آن را کنترل کنند.

وی بر جدیت در اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا در شهرستان تاکید کرد و از شبکه بهداشت خواست نسبت به تعطیلی رستوران‌های سطح شهر اقدام کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده باشگاه‌های ورزشی سطح شهرستان پل‌دختر،هم‌چنان فعالیت می‌کنند و مکان‌های تفریحی مانند تالاب‌های یازده‌گانه نیز پذیرای حضور مردم از پیر و جوان هستند که این کار مقابله با کرونا را سخت‌تر می‌کند و نیاز به رصد و کنترل جدی دارد.

کریمی فرد یادآورشد: با توجه به جهش ویروس کرونا و خطرات آن، به ویژه از نظر گستردگی شیوع و تغییر تاثیرات سوء آن روی افراد مختلف، جا دارد جدیت بیشتری در مقابله با این ویروس در شهرستان اعمال شود.

وی از اصحاب رسانه این شهرستان خواست، این روزها برای آگاه‌سازی مردم ،با جدیت بیشتری به معرفی خطرات و عواقب شیوع کرونا بپردازند و آن را اطلاع‌رسانی کنند تا به فراموشی سپرده نشده و عادی‌انگاری موجب افزایش شیوع و وضعیت بدتر این ویروس درشهرستان نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر بر ورود وهم‌کاری دستگاه‌ها ونهادهای شهرستان دراعمال محدودیت‌های کرونایی، تاکید کرد و افزود:  ۲۶۰ نفر از بسیجیان شهرستان در طرح‌های مراقبتی و نظارتی از ابتدای آبان ماه سال گذشته، با هم‌کاری شهرداری و هلال‌احمر در مقابله با کرونا تلاش کردند، که در راستای جلوگیری از شیوع ویروس تداوم این تلاش‌ها با هم‌کاری همه دستگاه‌ها و ستاد کرونا امکان پذیراست و ضرورت دارد.

کریمی فرد بر جدیت در اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان تاکید کرد و یادآورشد: باید جلوی هرگونه تجمع در بازار و به ویژه مراسم‌های عروسی و عزا که عاملی مهم در شیوع ویروس کرونا هستند، گرفته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول