اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رفیعی: بازی مقابل تیم های پایین جدول سخت است/ لیگ ایران خیلی حرفه‌ای نیست

هافبک تیم سپاهان گفت: بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول در نیم فصل دوم سخت است.

رفیعی: بازی مقابل تیم های پایین جدول سخت است/ لیگ ایران خیلی حرفه‌ای نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سروش رفیعی پس از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر درباره اضافه شدن احسان حاج‌صفی به این تیم اظهار داشت: قطعا حضور احسان به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکنی با تجربه خیلی بالا می‌تواند به ما کمک کند. همانگونه که در این دو بازی کمک کرده  است.

وی ادامه داد:  به هر حال حاج‌صفی به خانه خودش بازگشته است و این موضوع اعتماد به نفس تیم ما را بالا برده و از لحاظ کیفیت فنی هم به ما کمک کرده است. برای حاج صفی آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاء الله بتواند روز به روز بیشتر به ما کمک کند. 

هافبک سپاهان درباره حضور حریفان مستقیم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نمی‌توان قطعا درباره این موضوع صحبت کرد. فشار بازی‌های آسیایی مقداری امکان دارد روی تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند تاثیر بگذارد اما از طرفی وقفه ای که در لیگ برتر می‌افتد، سبب می‌شود تیم ما بدون بازی رسمی بماند و همین امر نسبت به تیم‌هایی که در جریان مسابقات هستند برای سپاهان تاثیرگذار است. البته فکر نمی‌کنم آنچنان تاثیری داشته باشد و ذهن ما این است بازی به بازی جلو برویم.

وی درباره برگزاری بازی برگشت سپاهان مقابل پرسپولیس در اصفهان عنوان کرد: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم مهم است و قرار نیست به یک دیدار نگاه کنیم. بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدولی هم در نیم فصل دوم سخت است. تیم‌های بالای جدولی دوست دارند با فوتبال بازی کردن امتیاز بگیرند اما برای تیم‌های پایین جدولی یک امتیاز هم خیلی مهم است. تک تک بازی‌ها سخت است اما این هم نکته مثبتی است.

هافبک سپاهان افزود: غیبت تماشاگر در ورزشگاه‌ها سبب می شود بازی خانگی یا خارج از خانه برای تیم‌ها تفاوت چندانی نداشته باشد. البته در دیدارهای خانگی با جو  ورزشگاه آشناتر هستیم و کیفیت زمین هم تاثیرگذار است.

رفیعی درباره انتقاد برخی تیم‌ها نسبت به بلند بودن چمن زمین گفت: بارها این صحبت را کردم و برخی مواقع از دست من ناراحت هم شده‌اند. لیگ ما خیلی حرفه‌ای نیست و در خیلی چیزها مشکل دارد ولی کیفیت زمین و توپی که با آن بازی می‌کنیم اصلی ترین چیزی است که در کیفیت بازی‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها در تمام شهرها می‌توانند کیفیت زمین خوبی داشته باشند. حیف است تیمی مثل نساجی در زمینی که مثل موکت است بازی کند و دیدارهای تیمی مثل نفت مسجد سلیمان با این جوان‌های خوب در زمین بی‌کیفیت باشد.

هافبک سپاهان افزود: نباید یک روز چمن بلند و یک روز کوتاه باشد. همه جای دنیا روی چمن خوب و یکسانی که به آن عادت دارند بازی می‌کنند و به توپ خوبی ضربه می‌ز‌نند. شک نکنید تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند همیشه در نیمه اول روی شدت گرفتن توپ‌ها مشکل دارند زیرا با توپ‌های آن مسابقات درست کار نکرده‌اند و زمین ها هم خیس است. بحث خاصی هم نیست و با مقداری هزینه و استفاده از چهار آدم این کاره زمین‌ها بهتر می‌شود و کیفیت بازی‌های لیگ بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول